~~~~~~~~~~~~~~~

17 Şubat 2014

İyi ki Doğdun Ömrümün En Sevgilisi



Bugün doğduğun gün…
Bugün şükür secdelerine kapandığım gün.
Yüzüme en masum gülümsemeyi yerleştirdiğim,
Çocuk yanıma mis kokunu sürdüğüm gün.
Bugün yıllara senin için meydan okuduğum,
Ömrümü varlığın için adadığım gün.
Çiçek çiçek açtığım, rayihalara boyandığım,
Saçıma kırmızı kurdelayı taktığım gün.

Dün gibi, tam 17 yıl önce bugün…
Minik ayaklar, minik eller
Ve mavi gözlerle geldin bana…
Cennet kokunu getirip serdin ruhuma.
Tavşanlı bir tulum içinde bıraktılar seni kollarıma,
Çektim ciğerlerime kokunu doya doya,
İşte o an beni alıp attılar sanki cennet bağına,
En güzel gülleri derdim varlığınla...

Cennetim, ömrüm, baharım, varlığım!
Her doğan günde şükre uyandığım!
Her seherde en saf dualarım!
Her aldığım nefeste,
Her attığım adımda aklımdan çıkmayanım!

İyi doğdun meleğim, iyi ki doğdun her güzelliğim…

Ey yüceler yücesi, ey yoktan var eden Mevla’m!
Bana dünyanın en güzel hediyesini verdiğin,
Onunla yaşama gücüne ve güzelliğine erdirdiğin için,
Sana binlerce defa teşekkür ederim.

Hamiyet Akan

28 yorum:

  1. Ooyy oyy oy ne kadar güzel bir iyi ki doğdun şeklidir bu... evlada yazılmış ne can satırlar.. Çok güzel:) İyi ki doğmuş küçük meleğin, hayırlı olsun yeni yaşı. hep mutlu huzurlu ve kendi gibi güzel günleri olsun inşallah:)) Güzelliklerle dolu olsun ömrü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona ben ne desem, ne yapsam yetmez. AMİN... AMİN... AMİN... Teşekkürler bitanem. Allah sana da nasip etsin bu güzellikten emi :)

      Sil
  2. o zaman doğurduğun gün kutlu olsun :)

    olmadı demi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye olmasın oldu be deli çocuk Narkoz :) Sağ ol, var ol...

      Sil
    2. "Rabbirham hüma kema rabbeyani sağira"
      Amin... :)

      Sil
    3. Ne güzel dua :) Amin...

      Sil
  3. Birlikte daha nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Handan'cım, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun.

    http://www.youtube.com/watch?v=jVcie1McNJc

    Sizin için bu türküyü seçtim. Ben çok severim bunu umarım sizde seversiniz. Bir gün meşhur olursam bu türküyü kasetimde okuyacağım.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tespit, evet doğum günüm, çünkü ben onunla doğdum. Teşekkür ederim. Yahu bu Kahtalıyı ne severmişsin he :)

      Sil
    2. Tivorlu ismailide çok severim ben dinleyince herkes çok seviyor.

      http://www.youtube.com/watch?v=5rZyPJlNXLU

      Sil
    3. Hey Allahım ya öldüm gülmekten, bu adam ne diyor böyle :)

      Sil
  5. Adsız17/2/14

    Bazıları doğar ve çok önceleri doğmuş olanların bir daha doğumuna/ihyasına vesile olur. Seninki de öyle olmuş gibi görünüyor.
    Bazıları da doğar ve doğduğuna bin pişman eder etrafındakileri.

    Hz. Allah bizlere hayırlı birer evlad olabilmeyi nasib etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kızımın doğumu benim yeniden doğmama neden oldu. Teşekkürler Yolcu. Amin..

      Sil
  6. Mutlu yıllara Hamiyet Hanım... :)

    Ne güzel... :)

    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi, hoşgeldiniz. Kızımın doğum günü bugün :)
      Teşekkür ederim.
      Elbette gelirim.

      Sil
  7. Cok duygulandim simdi. Iyiki dogmus guzellikle buyusun bahti acik olsun.
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mavicim amin :) Teşekkür ederim. Benden de sevgilerle...

      Sil
  8. Allah, annesine de kızına da babasına da bir ömür boyu huzur, mutluluk ve sağlık versin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çocuk, herkese inşallah...

      Sil
  9. Evlat gibisi yok. Umarım sağlıkla mutlulukla nice yıllarınız olur. Gözlerimi doldurdu senin çocuğuna olan sevgin. Nice güzel yaşlara.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin bitanem, bu güzel dileğini ben de tüm anneler için diliyorum.
      O benim var olma sebebim, o olmasaydı şimdiye dek ben yok olmştum. Allah herkese evlat güzelliğini yaşatsın ve ayırmasın. Teşekkürler Pe hito :)

      Sil
  10. ne guzel saglıkla askla huzurla buyusun ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Amin cümlemizin ki.. :)

      Sil
  11. yeni yaşı eskilerini aratmayacak güzellikte olsun Gizem'in...hayırlı,sağlıklı,mutlu yılları olsun ailesiyle birlikte inşallah.böylesi güzel bir doğum günü yazısı da okumamıştım hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım amin..Teşekkür ederim. Allah herkese güzel bir ömür nasip etsin. Beğenmene sevindim:)

      Sil
  12. Merhabalar.

    Dünyaya bir evlat getirmenin huzur, sevinç ve mutluluğunu en iyi anneler hisseder. Söz konusu huzur, sevinç ve mutluluk dizelerinize yansımış. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Kızınızın da doğum gününü kutlar;sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, güzel dilekleriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Selam ve saygılarımla...

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net