~~~~~~~~~~~~~~~

İyi ki Doğdun Ömrümün En Sevgilisi



Bugün doğduğun gün…
Bugün şükür secdelerine kapandığım gün.
Yüzüme en masum gülümsemeyi yerleştirdiğim,
Çocuk yanıma mis kokunu sürdüğüm gün.
Bugün yıllara senin için meydan okuduğum,
Ömrümü varlığın için adadığım gün.
Çiçek çiçek açtığım, rayihalara boyandığım,
Saçıma kırmızı kurdelayı taktığım gün.

Dün gibi, tam 17 yıl önce bugün…
Minik ayaklar, minik eller
Ve mavi gözlerle geldin bana…
Cennet kokunu getirip serdin ruhuma.
Tavşanlı bir tulum içinde bıraktılar seni kollarıma,
Çektim ciğerlerime kokunu doya doya,
İşte o an beni alıp attılar sanki cennet bağına,
En güzel gülleri derdim varlığınla...

Cennetim, ömrüm, baharım, varlığım!
Her doğan günde şükre uyandığım!
Her seherde en saf dualarım!
Her aldığım nefeste,
Her attığım adımda aklımdan çıkmayanım!

İyi doğdun meleğim, iyi ki doğdun her güzelliğim…

Ey yüceler yücesi, ey yoktan var eden Mevla’m!
Bana dünyanın en güzel hediyesini verdiğin,
Onunla yaşama gücüne ve güzelliğine erdirdiğin için,
Sana binlerce defa teşekkür ederim.

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net