~~~~~~~~~~~~~~~

Fişimi Çekesim Var


Teknolojik çağa ayak uyduracağız diye o kadar ilerledik ki makineleşen insan modelini icat ettik. Hayırlı uğurlu ola.. Büyük buluş, aman Allah’ım başımız artık göğe erdi! Bende bu duruma ayak uydurmaya çalışıyorum; evde makine gibi çalışıyorum hizmette kusur yok, işe geliyorum deli gibi çalışıyorum neyi nasıl en iyiye ulaştırırım diye kendimi paralıyorum. Eşe dosta, etrafa gülücükler savurup her şeye peki efendim diyerek yanıtlar veriyorum. Hanım hanımcık bir kadın olup surat asmıyorum. Gel denildiğinde gelen, git denildiğinde giden, otur denildiğinde oturan, tek ayak üstünde dur denilse duran, öl denildiğinde ölen biri olup çıktım. Birde duygularımı makineleştirebilirsem tam istediğiniz gibi makine insan olacağım!  
Az kaldı az, sabredin… 

Hamiyet Akan

 
Theme:deluxetemplates.net