~~~~~~~~~~~~~~~

03 Şubat 2014

Fişimi Çekesim Var


Teknolojik çağa ayak uyduracağız diye o kadar ilerledik ki makineleşen insan modelini icat ettik. Hayırlı uğurlu ola.. Büyük buluş, aman Allah’ım başımız artık göğe erdi! Bende bu duruma ayak uydurmaya çalışıyorum; evde makine gibi çalışıyorum hizmette kusur yok, işe geliyorum deli gibi çalışıyorum neyi nasıl en iyiye ulaştırırım diye kendimi paralıyorum. Eşe dosta, etrafa gülücükler savurup her şeye peki efendim diyerek yanıtlar veriyorum. Hanım hanımcık bir kadın olup surat asmıyorum. Gel denildiğinde gelen, git denildiğinde giden, otur denildiğinde oturan, tek ayak üstünde dur denilse duran, öl denildiğinde ölen biri olup çıktım. Birde duygularımı makineleştirebilirsem tam istediğiniz gibi makine insan olacağım!  
Az kaldı az, sabredin… 

Hamiyet Akan

20 yorum:

  1. İnsan ne kadar uysal olsa da tabiatı gereği, bazen öyle anı gelir ki, herşeye isyan edesi gelir.
    Sebep, yine insan... İnsan insanı çileden çıkarır, huzura da kavuşturur.
    İnşaallah o huzur vericiler kısa zamanda yanınızda olurlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah hepimiz için diyelim.

      Sil
  2. Cabbar Efendi3/2/14

    O kadar yormayın kendinizi tembellik güzeldir ;)

    http://onedio.com/haber/usengeclikte-cigir-acan-16-kisi-246086

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyde kendini hırpalayan birine tembellik güzeldir derseniz ancak güler size ve şu resimlerdekiler ne kadar rahatlar böyle..

      Sil
  3. Bazen bende öyle düşünüyorum ama duygularımı kontrol etmek de güçlük çekiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim, en azından güç de olsa kontrol edebiliyorsun bende artık o da kalmadı. Hele bugün her şey biraz daha fazla bana..

      Sil
  4. La la la la laaaaa:) teknik ariza verirseniz sayin makina bayan:) teknik destek verebilirim nede olsa teknik servisimki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narkoz, az kaldı az ya feci bir arıza olacak bende ya da "Çek fişi, bitir işi!" diyeceğim ve çekeceğim fişimi sonunda..
      Eğer ki arızaya geçersem tamam servis belli oldu en azından :) Güldürdün beni şu gerginliğimin arasında ya Allah'ta seni güldürsün.

      Sil
    2. Ben kötü söz kullanmayi sevmiyorum ve herkeze gülüyorum, oysaki insanlarin uzerine yakisacak o kadar güzel sözler sakliyorumki gülüslerimde kimse anlamiyor ve ben sevmedigim bütün herseye gülüyorum:) sende gül ictenlikle ama cok eğleceli oluyo:)

      Sil
    3. Narkoz, gülümsüyorum hem de tüm kalbimle ama gel gör ki bir tarafım hüzünden örülmüş bir atlas gibi..

      Sil
  5. Evet kapitalizm insanı makinalaştırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşinsesi, ben bilmem bu nedendir nedir... Çizdiğim kayboluşun sadece resmidir.

      Sil
  6. birileri kızdırmış yine seni...son zamanlarda herkesin bana söylediği gibi "takma kafanaa,sadece kendini düşün"insanların dediklerini boşverrr.

    YanıtlaSil
  7. Ayy çık oradan çık!! Yaşanmaz ki öyle, içinden ne geliyorsa onu yap. Kendi içinden geçeni yap, boşver başkalarını mutlu etmeyi..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pe hito, senin dediğin gibi olmuyor ki yani "evdeki hesapla çarşıdaki hesap birbirini tutmuyor." Gülümseyen yüzün hiç solmasın emi :)

      Sil
    2. Seninki de hep gülsün :)
      Demişsin ya işte öyle olmak için robot olmak lazım, değilsin ki değiliz ki. Sen var olduğun halinle mükemmelsin zaten. Herkesin mükemmel hali en doğal hali :) umarım bir an önce çevrendekiler de rahatlatır seni :)
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim;sadece ben değil, tüm dünya gülsün.
      Pe hito, valla sana bir şey diyeyim mi; bu sıraları ben neyim, ne değilim inan bilmiyorum. Senin mükemmel gören gönlüne sağlık ve mutluluk dolsun :) Teşekkürler canım, benden de sevgi ve muhabbetle...

      Sil
  8. Merhabalar.

    İnsanları makineleştiren bu düzeni ve sistemi saf dışı bırakabilmek için de mutlaka uygun bir yol ve çözüm vardır. Ama böyle giderse, ruhsuz bir robottan farkımız kalmayacak.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey, yorumunuza ve ziyaretinize teşekkür ederim.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net