~~~~~~~~~~~~~~~

Aranıyor



Bugünlerde kalbim kaçışta, zaten aklı varsa kaçar gider ve bir daha geri gelmez. O kaça dursun, beynim boş durur mu? O da kaçan kalbi takipte ve olur olmaz, işe yarar yaramaz, kayda değer değmez ne varsa dönüp duruyor içinde.. Baktım ki her şey karışmış bizim köyde ben de tüm bunlardan kurtulmak ve unutmak için XXXL bir beyin arayışına giriştim ama bu beyni tüm aramalarıma rağmen bulamadım. Ve bunun üzerine bir arkadaşım bana “Seksen tane X ebatındaki beyne gerek yok.. İçinde bir "boşver" olan S beden de kurtarır seni..” dedi. Dedi, demesine de "yazıktır gidip alayım bir tane de kurtulsun şu sıkıntılardan" dediği yok. Şimdi tüm mağazalarda içinde “boşver” olan S beden beyin arıyorum. Eğer aranızdan gören bilen olursa, insaniyet namına haber versin şahsıma… 

Herkese beyninin ve kalbinin rahat edeceği huzurlu bir gün diliyorum.

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net