~~~~~~~~~~~~~~~

19 Şubat 2014

Aranıyor



Bugünlerde kalbim kaçışta, zaten aklı varsa kaçar gider ve bir daha geri gelmez. O kaça dursun, beynim boş durur mu? O da kaçan kalbi takipte ve olur olmaz, işe yarar yaramaz, kayda değer değmez ne varsa dönüp duruyor içinde.. Baktım ki her şey karışmış bizim köyde ben de tüm bunlardan kurtulmak ve unutmak için XXXL bir beyin arayışına giriştim ama bu beyni tüm aramalarıma rağmen bulamadım. Ve bunun üzerine bir arkadaşım bana “Seksen tane X ebatındaki beyne gerek yok.. İçinde bir "boşver" olan S beden de kurtarır seni..” dedi. Dedi, demesine de "yazıktır gidip alayım bir tane de kurtulsun şu sıkıntılardan" dediği yok. Şimdi tüm mağazalarda içinde “boşver” olan S beden beyin arıyorum. Eğer aranızdan gören bilen olursa, insaniyet namına haber versin şahsıma… 

Herkese beyninin ve kalbinin rahat edeceği huzurlu bir gün diliyorum.

Hamiyet Akan

23 yorum:

  1. bende S beden içi boşverlerle dolu bir kalp var işini görürse al senin olsun bana lazım değil bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eli açık insanları her zaman pek bir sevmişimdir :) Benim duyarlı, anlayışlı arkadaşım, ben beyin arıyordum ama olsun o da olur :) Bu aralar lazım değil de ya sonra lazım deyip tutar alırsan ne olacak :)

      Sil
    2. beyine hükmedebilen tek organ kalp değilmi? sen kalp arıyorsun aslında farkında değilsin:)
      bizde verilen organ geri alınmaz ancak yenisiyle değişim yapılır :)

      Sil
    3. Araştımacılar tam tersini söylüyor ve diyorlar ki: "Hissettiğimiz duygular kalpten değil beyinden gelir ve olaylar beynin fonksiyonları ve komutları dahilinde işler." Hangisi bizi yönetiyor kalp mi, beyin mi ben şaşırdım şimdi :)

      Kimbilir belki de dediğin doğrudur :) Bu baya baya alışveriş kokmaya başladı :) Bir an bir dükkana girip duvardaki yazıyı okur gibi oldum :) "Sayın müşteri verilen ürün geri alınmaz, ancak yenisi ile değiştirilir" Sen çok yaşa e mi Narkoz :)

      Sil
  2. :)
    Karaborsaya düşmüş olabilir yalnız..
    Size de iyi günler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, kesin düşmüştür çünkü kime baksam boşverlerle dolu S beden bir beyin. Hal böyle olunca tabi ki kalmamış ve karaborsaya düşmüştür kesin :) Millet kapış kapış alırken ben böyle ne olduğu belirsiz, her şeyi herkesi dert edinen, kendine üzüntü üstüne üzüntü yaratan tuhaf bir beyinle dolaşıp durmuşum. Şimdi de arayıp duruyorum ne yaparsın bulsam artık alacağım ucuz pahalı :)

      Sil
  3. Huzur gerçekten boşver'den geçiyor
    :)
    Mutlu günler
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de ben boşverebilsem :)
      Teşekkürler canım.

      Sil
    2. Çok zor kaçımız başarabiliyoruz ki boşvermeyi. Sanırım yaradılışla ilgili bir şey bu.
      :)

      Sil
    3. Aynen çok zor hem de :)

      Sil
  4. Adsız19/2/14

    Bunu hiçbir yerde bulabileceğini zannetmiyorum. Olsa da kimse sana vermez. Kelin ilacı olsa kendine sürer.
    Ve lakin bunu kendi içimizde icat etmek lazım. İmkansız değil ama zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu, sence zoru başaranlardan olabilir miyiz?

      Sil
  5. çok kafanı yorma tatlım:)
    huzurlu geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mavim, kafa işte atsan atılmıyor, satsan satılmıyor, yormayayım diyorsun olmuyor :) Sana da huzurlu geceler canım.

      Sil
  6. kıkırdadım bak fallaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıkırdatabilmişsem ne mutlu bana :)

      Sil
  7. Merhabalar.

    Ölçüleriyle ve içeriğiyle birlikte ilginç bir arayış. İnşAllah en kısa zamanda bulursunuz. Sağlık ve huzur mutluluğu doğururmuş.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, az nefes alalım ve okurken gülelim diye yazdım. Yoksa ne sonradan beyin bulunur, ne de kalp.. Benim ki sadece hayata dokundurmak işte.

      Hani bir komedi programında bir şarkı vardı;
      "Niyetimiz kimseyi kırmak değildir
      Şurdakini buraya koymak değildir
      Arada bir zülfiyare dokunduk
      Tam yerine rast geldi manzara koyduk" o misal yani :)

      Yorum ve ziyaretinize teşekkür ederim.
      Saygılarımla...

      Sil
    2. Merhabalar Hamiyet Hanım.

      Elbette ben sizi çok iyi anlıyorum. Ben de tam yerine geldiğim için manzara koydum.

      Selam ve dualarımla.

      Sil
  8. Düşündürdüğü kadar sevdim bu yazınızı... aramanın sonu olmadığını düşünerek.
    Tıpkı adam olmanın da sonu olmadığı gibi. Teşekkürler bu güzel paylaşım için Hamiyet hanım. Dostlukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Mehmet Bey, bu güzel yorumunuz için.
      Mutlu akşamlar diliyorum.

      Sil
  9. Adsız23/2/14

    En iyi çözüm boşvermek!
    Bunu herkes birbirine söyleyip duruyor da, uygulamaya geçirmiş olan yok denecek kadar az:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destiny, zor gerçekten zor bir şey bu "boşvermek" olayı :)

      Benden de sevgilerle..

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net