~~~~~~~~~~~~~~~

17 Ocak 2014

Sus/tum


..


10 yorum:

  1. http://birrikim.blogspot.com/2007/02/soz.html

    YanıtlaSil
  2. Susmak AŞK'ın Dilidir...
    Ama biz bu dilden anlamıyoruzki :(

    YanıtlaSil
  3. Adsız17/1/14

    Bu inşaallah blog için söylenmemiştir.

    Beyninde yürüyen adamlara olsa gerek. :)

    Ya Sabır!

    YanıtlaSil
  4. susma.susmana sebep olanları aktar kaleme...rahatlamanın yolu yazmaktan geçmez mi bizler için? susmak da neyin nesi

    YanıtlaSil
  5. neden anlamadım kii.
    iyi simiin.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Hamiyet Hanım.

    Size susmak değil, konuşmak yaraşır. Siz de size yakışanı yapın lütfen...

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  7. gözlerim seni arıyor, umarım suskunluğunu bir müddet sonra açarsın bize de.
    sesin yankılansın istiyorum..
    off bu şarkıı beni çok etkiliyor.
    vedalara dayanamıyorum:(

    YanıtlaSil
  8. Şarkının hakkını vermişsin :(

    YanıtlaSil
  9. Meçhulsöz22/1/14

    Güneş altında söylenmedik söz yokmuş.
    Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi.
    Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz.
    Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde.
    Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik.
    Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde.
    Duyuyorsun değil mi suskunluğumu nasıl haykırıyor.
    Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim
    Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde...
    Aziz Nesin böyle susmuş sizde iki nokta koyup susmuşsunuz sanırım en ağır susma bu olmalı. susmayın Hamiyet hanım lütfen dönün aramıza olmaz mı? sizi her ne üzüyorsa ve susturuyorsa kelimelere akıtın. zira sizi en iyi onlar anlıyor.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net