~~~~~~~~~~~~~~~

16 Ocak 2014

Maruzat


Aklım da, ruhum da karmakarışık.
Tökezliyor bedenim yorgunluktan,
Yüreğim kurak çöller gibi susuzluktan…
Ey can bildiğim..!
Bir maruzatım var senden;
 Sakın sırça köşkümü kırma,
Ruhumu tir tir titretme,
Kristal kadehle zehir sunma,
Nefesimin ortasına yumruk olup saplanma,
Kan donduran can yangınım olma,
Islanıp kuruyan yastıklarda öz yaşım olma,
Beni girdiğim bu sokakta
Yalın ayak, tek başıma bırakma.
Ruhum ol, nefesim ol, can ol bana, ben de sana...

Hamiyet Akan

6 yorum:

  1. İzin ver gölgende dinleneyim, huzur olsun, umut olsun nefesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bulamıyor böylesine huzuru işte. Ya buldum diyorsun dikenlere takılıyorsun ya da o huzur sana hiç uğramıyor.

      Sil
  2. Mutlulukla uzanalım her şeye..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.

    Dünyanın geçici bir oyun ve oynaştan ibaret olduğunu yüreğine yazan bir kalemden dökülen sihirli sözcüklerin oluşturduğu bu maruzat tablosuna baktıkça "işte paylaşmak böyle olmalı" dedim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim Recep Bey.
      Saygılarımla...

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net