~~~~~~~~~~~~~~~

06 Ocak 2014

Gel


Şehr-i İstanbul'un selamı var sana, 
Gözlerimin değdiği denizin,
Köpük köpük dalgaların,
Çığlık çığlığa uçan martıların, 
Güvertesi hüzünlü vapurların, 
Sokakları boş adaların, 
Aşıkları taşıyan faytonların,
Sahildeki balıkçıların,
Vapurdaki bir demli çayın,
Kızkulesine göz kırpan güneşin,
Sırılsıklam ıslandığım yağmurların,
Yorgun adımladığım kaldırımların,
Gölgesinde dinlendiğim ağaçların, 
Kokusuyla mest olduğum çiçeklerin,
Günlerin, gecelerin, tüm mevsimlerin,
Bu şehirde tutsak bir yüreğin,
Selamı var sana... Diyorlar ki; gel!..

Hamiyet Akan

12 yorum:

  1. ne güzel bir çağrı bu:)
    güzel geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen güzel geceler dilemişsin, ben de sana güzel bir gün diliyorum en bol gülücüklüsünden :)

      Sil
  2. Benim bile İstanbul'a gelesim geldi Hamiyetcim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Handan'cım, İstanbul'da ben de bekleriz seni :)

      Sil
    2. Zaten oradayım, düşün artık:-)

      Sil
    3. O halde hoş gelmişsin :))

      Sil
  3. Adsız7/1/14

    Gelmeyeceğini bile bile.

    YanıtlaSil
  4. şarkı da şiirin de demli bir bardak çay gibi, sabahın bu saatinde iyi gidiyor vesselam:) yüreğine sağlık cancağzım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, şu an adalar vapurunda olup o hüzünlü güvertesine kurulup bir demli bardak çay ne iyi gelirdi bir bilsen.

      Beğenmene sevindim canımcım. Senin de herkesinde yüreği hep sağ olsun :)

      Sil
  5. Merhabalar.

    Bu aralar o kadar sık yazdınız ki, size yetişemedim. Ben de artık kaldığım yerden devam ediyorum. Çok güzel bir çağrıyı dile getiren dizelerinizi okuyup da (muhatabın) avdet etmemesi mümkün değil. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey, böylesine takip edilmek güzel bir duygu gönülden teşekkürlerimi sunuyorum. Sizin de yüreğiniz her daim mutlu ve sağ olsun. Saygılarımla efendim...

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net