~~~~~~~~~~~~~~~

24 Ocak 2014

Birazcık daha...

Bana susma, yaz diyorsunuz. Nasıl yazayım, kelimelerim bir boy intihar ederken, bedenim isyan çukuruna yuvarlanmışken, yüreğim bir kayanın altındaymışçasına can çekişiyorken ve beynim artık sinyal göndermek yerine sadece cızırdıyorsa nasıl yazayım, ne yazayım?

Aslında ben kelimeleri sonsuza dek bırakmıştım ama siz beni bırakmadınız. Ayın 17’sinden beri aldığım maillerin haddi hesabı yok. Sayfamı açtım, değerli dostlarımın yorumları yine aynı şekilde… Tanıdığım, tanımadığım, beni takibe alan, yorumlaştığım veya sayfasını bilmediğim birçok insan "susma" diyor.  Hepinize tek tek teşekkürü bir borç bilirim. Ama bana birazcık daha müsaade olur mu? Yüreğimin kalemi arızaya geçti. Arıza giderilir giderilmez sizlerleyim. Sayfamdaki çalan "İşte gidiyorum" adlı şarkıyı da kaldırıyorum ki döneceğimin işareti olsun ve sizinde içinizi bunaltmasın. 
Hepinizi çok seviyorum ha bunu da bilin istedim :)

13 yorum:

  1. Adsız24/1/14

    Bence git dinlen yazmak istediginde tekrar gel bazi insanlar icin yazmak terapi gibidir bazen de yazmak aci verir

    YanıtlaSil
  2. Dinlence zamanı;dinlen ve arınmış olarak dön lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven, dinlenmek dediğin gibi arındırır insanı. Teşekkürler, döneceğim elbette çünkü sizler ve kelimeler benim için önemlisiniz.

      Sil
  3. Canım, geri döneceksen, elbette müsade senin.. Ama arayı fazla uzatma olur mu ? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Telvesi, yok yok uzatmayacağım. Benden de sevgiler.

      Sil
  4. şarkıyı kaldırmana sevindim.pek bir melankolikti. buralarda olduğuna daha çok sevindim tabi söylemeye gerek yok değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerle Dans, doğru söylüyorsun. Hadi kendim melankolik bir haldeyim de sizleri de etmeye hakkım yok :) Buralardayım ve olacağım inşallah.

      Sil
  5. Merhabalar Yürekten Kaleme.

    Kararınıza saygı duyuyorum. Cenab-ı Hakk yar ve yardımcınız olsun!..

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkürler sizinde Yüce Allah yar ve yardımcınız olsun.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Hepinize anlayışınız için teşekkür ederim.
    Sevgi ve en derin muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  7. Şimdi oturdum eski yazılarıma bakıyorum yorumları okudum teşekkür etmek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş Böceği :) Rica ederim, teşekküre gerek yok çünkü bizler kelimeler diyarında uçuşan kelebekleriz bazen hüzün şehrine konarız bazen neşe şehrine ama her ne olursa olsun birbirimize yoldaş olmalıyız bu yolda.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net