~~~~~~~~~~~~~~~

Birazcık daha...

Bana susma, yaz diyorsunuz. Nasıl yazayım, kelimelerim bir boy intihar ederken, bedenim isyan çukuruna yuvarlanmışken, yüreğim bir kayanın altındaymışçasına can çekişiyorken ve beynim artık sinyal göndermek yerine sadece cızırdıyorsa nasıl yazayım, ne yazayım?

Aslında ben kelimeleri sonsuza dek bırakmıştım ama siz beni bırakmadınız. Ayın 17’sinden beri aldığım maillerin haddi hesabı yok. Sayfamı açtım, değerli dostlarımın yorumları yine aynı şekilde… Tanıdığım, tanımadığım, beni takibe alan, yorumlaştığım veya sayfasını bilmediğim birçok insan "susma" diyor.  Hepinize tek tek teşekkürü bir borç bilirim. Ama bana birazcık daha müsaade olur mu? Yüreğimin kalemi arızaya geçti. Arıza giderilir giderilmez sizlerleyim. Sayfamdaki çalan "İşte gidiyorum" adlı şarkıyı da kaldırıyorum ki döneceğimin işareti olsun ve sizinde içinizi bunaltmasın. 
Hepinizi çok seviyorum ha bunu da bilin istedim :)
 
Theme:deluxetemplates.net