~~~~~~~~~~~~~~~

21 Kasım 2013

Serzeniş

Resim: Angelica Kauffmann

Güneş senle doğmadıkça,
Günler benim günüm değil.
Gözlerine dokunmadıkça,
Gözler benim gözüm değil.

Aldırmazdım ayrılığa,
Varsaydı yolum sana.
Ulaştırmıyorsa aşkına,
Yollar benim yolum değil.

Kor alevlerde eriten,
Bir ateşsin sönmeyen.
İçmiyorsam ellerinden,
Sular benim suyum değil.

Boyanmıyorsa rengine,
Açılmıyorsa önümde,
Götürmüyorsa cennetine,
Dağlar benim dağım değil.

Hasretin bağrımı yakar.
Odama karlar yağar.
Kılmayacaksa sende karar,
Yıllar benim yılım değil.

 Hamiyet Akan

26 yorum:

  1. Merhabalar.

    Bir özlem, ancak bu kadar içten ve samimi olarak dile getirilebilir diyor ve kaleminize ve anne hasreti ile yanan yüreğinize sağlık ve mutluluklar diliyorum.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim.
      Siz de sağlık ve mutlulukla kalın.
      Saygılarımla...

      Sil
  2. bayıldım... kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Hanım, öncelikle sayfama hoş geldiniz.
      Beğenmenize sevindim.
      Teşekkür ederim.

      Sil
    2. hoş buldum :) twitterda da sizin adınızla bir dörtlüğünü paylaştım.. keyifle okuyoruz bütün şiirlerinizi..

      Sil
    3. Emeğe ve yüreğe verdiğiniz değer için teşekkür ederim.

      Sil
  3. ferhat21/11/13

    böyle bir aşkla sevilmek isterdim:(
    hamiyet hanım siz başka bir dünyasınız şiirleriniz sadece sayfadaki cümlelerden ibaret değil burada sanki nefes alıp veren canlı gibiler
    yüreğinizin kalemnin sonsuza kadar yazması dileğiyle sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferhat Bey, güzel sözleriniz için teşekkür ederim ve dilerim ki en içten sevgiyle sevilirsiniz.
      Sevgi ve muhabbetle kalın.

      Sil
  4. Adsız21/11/13

    Hiçbir insanı bu kadar sevemedim. Sevdiklerim de unutulmaz değildi. Çünkü hepsinin üzerinde bir yaratıcısı vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yolcu, zaten Yaradan'dan ötürü severiz yaratılanı.

      Sil
  5. Merve Durgun21/11/13

    Şiiriniz sevmek işte budur dedirtiyor adama..
    Kaleminize kuvvet..
    Saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Hanım, teşekkür ederim.
      Benden de Saygılar.

      Sil
  6. sevmek kavuşmaksa hiç sevmedim... umarım gözlerini yollardan kurtarıp, sularını içerken dağlara karşı yıllarını kazanırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan, aksine sanırım sevmek kavuşamamak.
      Güzel dileklerine canı gönülden teşekkür ederim.

      Sil
  7. yare dokunmayan hiç bir şey bizim değil.. onsuz anlamı yok doğan güneşin, uzayıp giden yolların..
    yüreğine sağlık, güzel bir şiir daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir hayal kur, teşekkür ederim.
      Senin de güzel yüreğine sağlık.

      Sil
  8. ne güzel bir serzeniş, yüreğine sağlık
    çok sevdimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mavim :)
      Seninde o güzel mavi yüreğine sağlık.

      Sil
  9. Oğlumda yorumunuzu gördüm ve bu güzel şiirinizle merhaba demek istedim. dostlukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Bey merhaba, teşekkür ederim.
      Hoşgeldiniz sayfama.
      Sevgi ve muhabbetle kalın.

      Sil
  10. Daha sana ne kadar serzeniş ede bilir ki hırpalanmış yüreğim daha kaç gecenin koyunda gizlene bilir ki sana dair tüm özlemlerim ..sessiz kaldım

    Çok naif ve güzel cümleler dökülmüş kaleminiz den yüreğinize sağlık selam ile dua ile kalın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, sizin mısralarınızda bütünledi şiirimi.
      Teşekkür ederim, sizin de yüreğinize sağlık.
      Mutlu geceleriniz olsun.
      Sevgi ve muhabbetle...

      Sil
  11. Sevgiyi büyüten hasret oluyor galiba...

    YanıtlaSil
  12. Kahve Telvesi, aşk bir hamursa hasretlik mayasıdır aşk hamurunun.
    Hasretlik dozunda olursa evet büyütüyor sevgiyi ama o hasretlik bitmek bilmiyor ve yollar aşıkla maşuğu birleştirmiyorsa o zaman yürek yaralanmaya başlıyor ve aşık bir gün kesip atıyor kendi canından olan parçasını.

    YanıtlaSil
  13. gurbet kılıç22/11/13

    ben bu şahsı tanıyorum ;)şiirlerini hayranlıkla okuyorum seni tanımak çok güzel mesai arkadaşım ;) ;sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirlerimle karşılaşınca şaşkına uğrayan benim güzel Gurbet'im :)
      Şu şaşkınlık ifaden var ya onu asla unutmayacağım :))
      Seni tanımak ve seninle çalışmakta çok güzel :)
      Sevgilerimle canım.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net