~~~~~~~~~~~~~~~

20 Ağustos 2013

Gel Bana



Alev alev yanan hardım
Çöllerde sen diye dolandım
Koca bir deryaya daldım
Alev sensin suyum sensin gel bana

Ulularda aşılmaz dağdım
Zirvelere dolan kardım
Kapanan yollarda kaldım
Yönüm sensin yolum sensin gel bana

Gece oldum zifiriye boyandım
Sabahsız yarınlara uyandım
Senden gayrısına gözüm kapattım
Gözüm sensin ferim sensin gel bana

Damla damla yüreğimi damıttım
Cümle cümle sayfalarca yoğurdum
Bilmediğim dünyalara karıştım
Şiir sensin sevda sensin gel bana

İlaç diye reçeteme yazdırdım
Birazcık dozunu da kaçırdım
Hekimlerin elin kolun bağlattım
Derdim sensin derman sensin gel bana

Hamiyet Akan

4 yorum:

  1. Ne yaptın sen arkadaşım..daldım hüzünlendim..bu duygu yoğunluğunu yaşattığın için teşekkürler..şaşırma emi teşekkür ettiğim için bazen bu gel-gitler de olmazsa olmazlardan benim için..kalemine sağlık..Sevgiyle Sağlıkla kal emi:)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim :)
    Ne mutlu ki bana duygu yoğunluğu yaşatabilmişim.
    Sende sevgi, muhabbet ve sağlıcakla kal arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.

    Bu güzel dizelerle bizleri yine yoğun bir duygu selinin önüne kattın. Çok güzeldi. Kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim. Bir insanın diğer bir insanda gördüğü tüm güzellikler; Cenab-ı Hakk'ın, o insana yansıyan güzellikleridir. Önemli olan bu güzellikleri keşfetmek ve görmektir. Her şey gönlünüzce olsun.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Recep Bey, dilerim görebilenlerden oluruz.

    Şiirim hakkında yazdıklarınıza teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetle kalınız.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net