~~~~~~~~~~~~~~~

28 Mart 2013

Son Vapur


küçücük dünyamdan
bakıyorum devasa dünyaya
gördüklerim görmediklerimi
sindiriyor o anda
gördüğüm yüzlerse
karanlığın askerleri adeta
bir hançer gibi saplanıyor içime
yalan bakışlar sahte gülüşler
abartılı canım cicimler
şehrin göbeğinde
dağ başı yalnızlığı benimkisi
korkuyorum pencereden
çıkarmaya başımı
anla ey yolcu
her yer kurtlu çakallı
niyetim yok
ne onlar gibi olmaya
ne de elimi kolumu kaptırmaya
var git sende kendi yoluna
son vapur yanaştığı gün
düşecek üzerimden bu şehir
yıkılacak sahteliğin başkenti
ve işte o gün
değecek annemin eli yanaklarıma

Hamiyet Akan

6 yorum:

  1. Adsız28/3/13

    Anlıyorum. :)

    Şu yalancılık/yapmacıklık benim de fena canımı sıkıyor. Ne gereği var diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir şiir
    Maalesef günümüzde çıkarlara dayalı ilişkiler, sahte sevgiler sarıyor etrafımızı.
    Bir başına olmaya zorluyor bu sahtelik...

    YanıtlaSil
  3. yalnız5/4/13

    Yalan dünyanın yalan insanları ve sonuç yalnızlık
    anlamlı bir şiir kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok dokunkalı his yüklü dil dökümü,ruhun beden sığmadığı anlar,harika bir yapıt,kalemine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Yurekten Kaleme.

    Çok haklısınız...

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.
    Saygılar...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net