~~~~~~~~~~~~~~~

31 Aralık 2011

Olsun


Karanlığı tutacak eller olsun,
Tutup fırlatacak uzaklara...

Doğruluğa uzanan eller olsun,
Uzanıp bırakmayacak yabanlığa...

Yardıma açılan eller olsun,
Açılıp kapanmayacak insanlığa...

Kardeşliği kucaklayan eller olsun,
Kucaklayıp aktarsın yarınlara...

Helale çalışan eller olsun,
Çalışıp kafa tutsun harama...

Göz yaşını silen eller olsun,
Silip dağıtacak kederi biranda...

Sevgiyi saran eller olsun,
Sarıp terk etmeyecek yalnızlığa..

Olsun...Olsun...
Bu yıl ve tüm yıllar
Doğrunun, güzelin, umudun, sevginin, kardeşliğin yılı olsun.
HERKESE MUTLU YILLAR DİLİYORUM.
Sevgi ve muhabbetlerimle...
Hamiyet Akan

12 yorum:

  1. Tüm dilekleriniz kabul olur umarım.
    Mutlu Yıllar..

    YanıtlaSil
  2. aileniz ve sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçireceğiniz nice yıllarınız olsun Hamiyet Hanım
    iyi seneler

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Amin...

    Şükrümüzün eksik olmadığı, sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu anlarımız olsun.

    YanıtlaSil
  4. MUTLU YILLAR ARKADAŞIM...Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Derya1/1/12

    Hamiyet abla yeni yılını kutluyorum ve güzel olan ne varsa seninle ve sevdiklerinle olsun diyorum.Mutlu yıllar
    Kocaman öptüm:)

    YanıtlaSil
  6. İkiz Annesi, umarım hepimizin dilekleri kabul olsun ve 2012 mutluluğun yılı olsun. Teşekkür ederim. Size de mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  7. Aynur (Küçük Hala), teşekkür ederim. Siz de nice mutlu, sağlıklı, güzel yılları sevdiklerinizle birlikte geçirin inşallah. Size de iyi seneler... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Erkan Bey, bende amin diyerek, teşekkür ediyorum. Size ve sevdiklerinize nice mutlu seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Hikayelerdirgeriyekalan, teşekkürler arkadaşım. Sana da mutlu yıllar... Sevgi ve gülücüklerle kal...

    YanıtlaSil
  10. Derya, teşekkürler kardeşim. Aynı dilekleri bende senin için diliyorum. Nice mutlu yıllar... Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  11. amin tüm güzel dleklerine canım arkadaşım. özledim seni,yazılarını... mail atbana görüşelim olur mu. sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. Nevbarım, ben de seni özledim. Tamam canım. Görüşmek üzere...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net