~~~~~~~~~~~~~~~

13 Kasım 2011

Fırtınam





akrep yelkovanı gün sabahı
benimse keşkelerimi dualar kovalıyor
uzanıyor eller semaya
her gün ağarışında
elime geçense bir avuç boşluk
ve bir deli fırtına
bak yine hazırlamışım kendime
bir çilingir sofrası
sermişim üzerine beklenen yarınları
kadehimde hasret şarabı
ardı ardına yudumluyorum
biraz burukta olsa tadı
ve her gece
sevdamın nöbetindeyim
şafak kaç bilmeden
kar, kış, boran demeden
gözlerinin ışığında nöbetteyim
ey sevgili
ben yurdumda sevdayı yemin bildim

Hamiyet Akan

8 yorum:

  1. Merhabalar,

    Zaman nasıl bir boyutun nasıl bir birimidir ki, onu geriye doğru kovalıyamıyoruz. Hep ileriye doğru bizi bir bilinmeyene doğru sürükleyip götürmekte. Ancak o anı yaşıyoruz, bir nefes gibi saniyelerin kovalamacasında koşuşturup duruyoruz.

    Sesinizi duymak güzeldi. Hoş Geldiniz!
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. herhangibiryolcu14/11/11

    şarkıyla şiiriniz dans edercesine uyum içimde halil sezai paracıkoğlunun şarkılarını zaten severim şimdi dahada sevdim yüreğinize sağlık hamiyet akan

    YanıtlaSil
  3. Ve her gece sevdamın nöbetindeyim,şafak kaç bilmeden başka hangi cümle yazılabilirdi ki bu anlatıma,ekliyecek söz bulamıyorum yüreğinizen,kaleminize dökülen duyğuların güzelliği hiç bitmesin,sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Recep Bey, zamanı zaten geriye sarabilseydik eminim birçok kişi hayatında fazlasıyla değişiklikler yapardı ve kim bilir belki de keşkeler daha az olurdu. Dilerim gelen her an herkese güzellikler taşısın.

    Teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetle kalın.

    YanıtlaSil
  5. Herhangibiryolcu, bloguma hoş geldiniz.
    Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Puzzle, teşekkür ederim.
    Aynı dilekleri bende sizin için diliyorum.
    Sevgi ve muhabbetle…

    YanıtlaSil
  7. Blogumda güzel yorumunuza AMİN diyorum çok teşekkür ediyorum.

    Hayattaki tüm beklentilerinizin hayırlı ise gerçekleşmesini diliyorum canı gönülden.

    YanıtlaSil
  8. Mavi Tutku, rica ederim.
    Ben de size teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net