~~~~~~~~~~~~~~~

18 Haziran 2011

Unutulmayan

Resim: Mıgırdıc Givanian


Gece, karanlığın efendisi.
Sessizlik, onun kölesi.
Ve gözlerin,
Karanlıkların içinde aydınlığın simgesi.
Ne yana dönsem,
Karşıma dikiliveren bir serseri.
Sanki benden öte, benliğimin sahibi.
Gözlerin, bir nakışın narin ellerde işlenişi,
Renk cümbüşlerinin kendinden geçişi.
Gözlerin…
Araf’ta bırakıyor, mecalsiz düşleri.
Ardı ardına içiriyor,
Sonsuzluğun sarhoş eden meyini.
Ey gönül perdemi yırtıp atan sevgili!
Dolaşsamda yedi düveli,
Kucaklasamda mahşeri,
Unutmayacağım
Huzur veren o gözleri…

Hamiyet Akan

11 yorum:

  1. Okudum..Kaleminizden dökülen duygu dolu şiirlerinize ne derece bizlerde sizin kadar yazdıra biliriz hamiyet hanım,sizin kadar yazabilsek,her şiiriniz biririnden anlam yüklü..Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Gönül pınarın hep coşsun ki bizlerde sebeplenelim,, özlemişim senin dizelerinle yolculuğu sevgi ve selamlar arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Hangisi daha acı bilemiyorum. Hiç bitmez denilen mi..buna dair olanları unutmak zorunda olmakmı..unutamamak mı..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Yürekten Kaleme,

    Büyük bir keyif alarak ve zevkle okuduğum bu güzel şiiri kaleme alan yüreği kutlarım.

    Kendimizi ifade edecek kelime bulamadığımız için gözlerimizle daha iyi haberleşiriz. Elbette bu denli haberleşmemizi sağlayan gözler de unutulamaz!

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Peygamberimiz Aleyhisselatü Vesselamın ilahi huzura yükselişinin yıl dönümü olan "Mirac Kandilinizi" tebrik eder, miracınıza vesile olmasını dilerim.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  6. Komançi, teşekkür ederim. Hoş buldum :)

    Puzzle, tevazuya gerek yok çünkü senin şiirlerinde çok derin duygularla dopdolu ve çok güzeller. Yüreğin o aşkla çarptığı sürecede o güzelim şiirler dökülecektir satırlara.
    Sen de sağlıcakla kal.

    Gordion960, sağolasın. İnan ben de özledim sizleri. Benden de sevgi ve selamlar arkadaşım.

    Mavi Tutku, unutmak diye bir şey zaten yoktur sevenin defterinde çünkü hep yazılıp durur aşk denen destan silinmeyen divitle...

    Yaz Blogcu, hem şiirime yazdığınız güzel sözlere, hem de kandil mesajınız için teşekkür ederim. Bende geç dahi olsada kandilinizi kutlamak isterim. Dilerim bu mübarek aylar herkese hayırlar getirsin. Sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim. Not aldım. Allahın izniyle uğrayacağım çocuklarımla..

    YanıtlaSil
  8. Mavi Tutku, rica ederim. Palamutbükü'ne ben 5 yıl kadar önce gitmiştim ve denizi doğası beni büyülemişti. İnşallah siz ve çocuklarınızda memnun kalırsınız.
    Tekrar hayırlı yolculuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Nasıl bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varsa, bir merhabanın da insanlar arasında bir fincan kahve gibi hatırı olduğunu bize zaman hem gösteriyor, hem de öğretiyor.

    Bloğunuza verdiğiniz aralar, biz takipçilerinizi daha doğrusu dostlarınızı endişelendirmektedir.

    İyi olduğunuzu duymak bizi son derece memnun edecektir.

    Selam ve dualarımla, en Güzel'e emanetsiniz efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Yaz Blogcu, öncelikle ilginiz ve verdiğiniz önem için teşekkür ederim. İyiyim efendim sadece zaman bulamıyorum.

    Benden de selam, saygı ve dua ile...
    Siz de en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net