~~~~~~~~~~~~~~~

18 Aralık 2010

Yeni Hayat




Yeni bir hayat
İniyor umut dağlarının
Dik yamaçlarından
Kül rengi akşamların
Sabahsız yarınlarına
Kâh emekleyerek kâh koşarak
Heybesinde çiçekler
Çiçekler renklere renkler güneşe yakın
Yaklaşıyor bekleyene
Bekleyen hayat sofrasında
Sofra son ana dek ortada
Öyleyse bandırmak gerek
Sabır ekmeğini belirsiz yarınlara

Hamiyet Akan


Not: Sevgili arkadaşlar, bazı nedenlerden dolayı sizlerden bir süredir uzaktayım. Sizleri merak içinde bıraktığım için kusuruma bakmayın. Yokluğumda beni yok saymayıp yorum ve ziyaretlerinizi eksik etmemişsiniz, canı gönülden teşekkür ederim. Bundan sonra blogumla pek fazla ilgilenemeyecek olsamda mutlaka sayfam ara ara yenilenecektir.

Şimdiden hepinizin yeni yılını kutluyorum. Dilerim eskiyen sadece yıllar olsun ama siz her yıl yeniden tazelenin. Tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle... Sevgi ve muhabbetlerimle...

22 yorum:

  1. Güzel şiirinizle birlikte dönüşünüzden derin haz duydum, üstelik bazı kaygılarımdan da arınmış durumayım. Sayfana dostluk ve sevgiler getirdin ara ara da yenilesen postlarını yazdıklarınla mutlu olacağız. Özelleriniz ile ilgin de olsa blogtaki yazılarınıza ara verişinizi sonlandırmanız izleyenlerine sevgi enerji enjekte ediyor:)
    Huzurlu ve sağlıklı günleriniz,aylarınız ve yıllarınız olsun:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Adsız18/12/10

    Merhabalar,

    Belirsiz yarınlarımızı sabırla beklemekten başka çaremizin olmadığını vurgulayan bu güzel dizeleriniz için teşekkürler.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Hamiyet hanım,

    Çok sevindim sizden haber alabildiğimize:)
    Paylaşımlarınızı okumayı özlemiştim.

    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. Göksel Ayvaz19/12/10

    hoşgeldiniz Hamiyet hanım
    meraklar içindeydik
    gelişinizle mutlu ettiniz
    şiiriniz yine fevkalade
    aralıklarla olsa da mutlaka yazın
    mutlu sağlıklı yıllar dilerim
    saygıyla sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Nida'cım, teşekkür ederim. Sizleri kaygıya sürüklediğim için inanın çok üzgünüm. Canım senin de tüm yılların, ayların, günlerin ve gecelerin herşeyin en güzeliyle süslensin.


    Recep Bey merhaba, asıl ben teşekkür ederim. Siz de en güzele emanet olunuz.


    Geginay merhaba,teşekkür ederim. Siz de Allah'a emanet olun.


    Göksel Ayvaz, teşekkür ederim. Eskisi kadar fazla olmasa da elimden geldiğince sizlerle olmaya çalışacağım. Size de mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  6. Şiir yüewkli dostum, Hamiyetiiimmm...

    Açmışsın kapalı kapılarını, gözüm gördü, yüreğim şenlendi şiirinle.

    Nasılsın?

    Yeni yılın kutlu olsun Canım, özletme kendini bu kadar çok emi.

    YanıtlaSil
  7. Sağolasın Newbahar'ım...
    İyiyim canım. Umarım sende iyisindir. Elimden geldiğince buralarda olmaya çalışacağım. Sana mutlu bir yıl diliyorum canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. hamiyet çok güzel şiirin.ellerine sağlık.beni çok mutlu ettin.izlemeye aldım seni:)sewgiler

    YanıtlaSil
  9. güzel bir şiirle dönüşünüzde güzel oldu..merak ettik ..sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Moda Gezgini, bloguma hoş geldiniz. Teşekkür ederim. Sizi mutlu edebilmişsem ne mutlu bana.
    Benden de sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Bilge, teşekkür ederim. Bende size tüm dileklerinizin gerçek olacağı bir yıl diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin canımcım...
    bu kadar uzun arada özledim merak ettim...
    neyseki şahane bir şiirle birlikte ses geldi senden:)
    yeniyıl sanada güzellikler hayır ve sağlık getirsin inşallah Hamiyetcim...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. aa yazmışsın şeker. ama beni bu kesmez. şimdiden yeni yılımı kutlamanı da kabul etmiyorum. bana biran evvel yaz lütfen. seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  14. Çok değerli arkadaşım,umuyor ve diliyorum düşleriniz gerçek olsun...En içten sevgilerimle mutlu sevgi dolu bir yıl diliyorum:)Sağlıkla esen kalın.

    YanıtlaSil
  15. Vahide Akarca21/12/10

    Sevgili Hamiyet Akan, bir süre önce şans eseri sitenizde buldum kendimi. Satırlarınızda bir ahenk gizliydi ayrılamadım. Sessiz okurlarınızdan beri olmktan çıkarak bişeyler yazmak istedim. Sizi tebrik ediyorum. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  16. Canım umarım iyisindir ve herşey yolundadır. Mümkün olduğu kadar bizi haberdar et. Kendine iyi bak. Allaha emanet ol.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Hepimizin çaresizlikleri,uzak kalma durumları olabiliyor,olsun dostlar ne için var ki...

    Üzmeyin canınızı,dostlarınız sizi bulur,sizde onları.

    Selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Seden'ciğim, teşekkür ederim. Canımcım, aynı güzel dilekleri bende senin ve sevdiklerin için diliyorum. Her şey o güzel gönlünce olsun.
    Sevgiler...


    Nevbahar01, tamam şeker anlaştık :)


    Hikayelerdirgeriyekalan, teşekkür ederim. Sizin de tüm yıllarınız mutluluk, sevgi ve sağlık içinde geçsin.
    Sevgiler arkadaşım...


    Vahide Akarca, hoş geldiniz. Güzel sözleriniz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetle...


    Güngör'cüm, sağolasın. Canım,her şey yolunda. Sen de kendine iyi bak.
    Sevgilerimle...


    Tufan Bey, sizler gibi dostlarım olduğu için çok şanslıyım. İyi ki varsınız.
    Benden de selam ve sevgiyle...

    YanıtlaSil
  19. Adsız26/12/10

    Merhaba Hamiyet Hanım :) Ben de ne zamandır sayfanızı ziyaret etmemiştim, bir süreden sonra uğramış oldum bu akşam ve bu yazınız vesilesi ile selam vermek istedim size:)Geldiğiniz zaman okursunuz artık, kısmet olduğunda :) görüşmek dileği ile

    YanıtlaSil
  20. Tüm kötülüklerin geride kaldığı yeni bir yıl diliyorum.

    Her şey dilediğinizce olur umarım.

    Mutlu seneler Hamiyet hanım..

    YanıtlaSil
  21. Bu yılın mutluluklara,sağlığa,savaşsız,barışçıl bir dünyaya içinde, huzurlu ve sevdiklerinizle birlikte en güzel günler sizlerlerle olsun.

    YanıtlaSil
  22. Hoş geldin Pembe Bir Sabah, benden de en derin selam ve sevgilerle... Görüşmek üzere...

    Tufan Bey, teşekkür ederim. Dilerim sizinde gönlünüzden geçen tüm dilekler kabul olsun.
    Size de mutlu seneler...

    Puzzle, teşekkür ederim. Bu güzel dikeleri bende senin için diliyorum. Tüm güzellikler seninle olsun.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net