~~~~~~~~~~~~~~~

21 Eylül 2010

Sona Sonsuz Kala



uykusuzluğun 
tecavüzüne uğrayan
gecelerim var benim
her yanı paramparça

içinde yitik bir benlik
yarını koparılmış takvim
ucuz bir giysi gibi sırtımda
yamalı geçmiş

ve bir intihar timi
anılar kentinde
toplu katliama bekçi

izin versem bilirim
geri dönüş olmayacak
biri nefreti üfleyecek suratıma
nefesim tıkanacak

olmuyor gülüm olmuyor
nefret kisvesi
bu bedene yakışmıyor
bakışları sen olanın
giydiği libas yine sen oluyor
 
ama can ile yoğrulan
divane şu gönül

ha kırıldı ha kırılacak
artık dayanmıyor

Hamiyet Akan

Resim: Luis Ricardo Falero

16 yorum:

  1. içtenlik bu. seni tanımak isterdim şair, belki biraz konuşmak hayata dair...

    sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. Yükü ağır bir beden...Satırlar hüzün,satırlar duygu kokuyor.

    YanıtlaSil
  3. meçhulsöz21/9/10

    hamiyet akan öyle yazıyorsun öyle yazıyorsunki resmen adamın ciğerini yerinden söküyorsun bunlar hem güçlü hem kırılgan hemde naif cümleler sizi okumak müthiş bir şey sevgi ve saygılarrr

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeldi, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Adsız21/9/10

    Merhabalar Hamiyet Kardeşim,

    "Sona, Sonsuz Kala"nın dizeleri, tahammülü taşıyan ipin liflerinin tek tek koptuğu, kalanların da ha koptu, ha kopacak aşamasına geldiğini anlatmakta. İyi ki, sonsuza sonsuz değiliz.

    Bu dizeler; sizin ruhunuzu, duygu ve düşüncelerinizi yansıtmakta çok usta biri olduğunuzu adeta haykırıyor.

    Bu usta kalemi ve ona yön veren yüreği kutlarım.

    İyi ve güzel olan ne varsa, paylaşmak adına hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  6. Beni tanımak zordur be Ateşinsesi, ben bile tanıyamıyorken kendimi…
    Ama konuşuruz elbet hayat denen bilmeceyi. Sevgiyle kalman dileğiyle…

    YanıtlaSil
  7. Güven, öyle ağır bir yük ki daha fazla taşımıyor ne can ne beden.
    Mutlu günler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Meçhulsöz, bloguma hoş geldiniz.
    Ziyaret ve güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
    Benden de sevgi ve saygı ile…

    YanıtlaSil
  9. Deliler Teknesi, teşekkür ederim.
    Sizin de yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar Recep Bey, teşekkür ederim.
    Mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. şiddet özleme bürünmüş gibi. yada özlemin şiddetinden..

    YanıtlaSil
  12. Komançi, aslında bir değil birçok duygunun karışımı.

    YanıtlaSil
  13. canım benim gene şahane yazmışsın. yüreğine,eline sağlık. izin verirsen bloğumda bu harika şiiri paylaşabilir miyim?
    çabuk haber ver,bittim şiirine yaa:)

    YanıtlaSil
  14. Nevbahar akide şekerim
    Verdim gitti :)
    Elbette yayınlayabilirsin o ne demek. Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  15. hamiyet hanım mechulsöz isimli kişi gerçekten size güzel iltifat etmiş.. ben bu kişiyi tanımak isterim.. siteye ulaşamadım.. siz ulaşırsanız bana haber verirmisinz.

    YanıtlaSil
  16. Mayıs Meleği, bloguma zaman zaman isimsiz, sitesi belli olmayan veya sitesi olmayan çok kişi gelir. Kimdir nedir diye incelemem çünkü önemli olan kelimelerimle o insanın birşeyler hissetmiş olmasıdır. Karşımdaki insanlara bazı duyguları hissettirebilmişsem bu benim için mutluluk kaynağıdır.

    Ulaşırsam elbette haber veririm.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net