~~~~~~~~~~~~~~~

02 Eylül 2010

Mola Bitti



“Hazin bir yitişin ilk çağrısı mıdır sonbahar,
yoksa yeniden oluşum kozası mı?”

Diyor; Arif Agâh




Eminim ki yazın coşkusu birçok kişiyi sarıp sarmalamıştır; coşkuyla çağlayan duygular, çiçekler gibi yüzde beliren gülücükler, yüreklere sığmayan sevgiler, sevinçler...

Böyle huzurlu bir yaz geçirmiş olmanızı dileyerek bu eylül gününde sizlere merhaba demek istedim.


Yazın renklerini ardımızda bırakmaya hazırlandığımız şu günlerde eylül herkesin yüreğine biraz hüzün serpiştiriyor. Hoş bizim yüreğimize hüzün ezelden serpiştirilmiş ya neyse diyelim.


Nasıl geçtiğini anlamadığım bir yaz geçip gitti. Hayal kırıklıkları, sağlık sorunları derken açıkçası benim açımdan hoş bir yaz geçirdim denilemez. Ama tüm sıkıntılı anların içinde uzun zamandır yapmayı planladığım şeyi yaptım ve çekip gittim Karadeniz’in o doyumsuz huzur veren sisli dağlarına… Bir ara çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşırım.


Şimdilik bir merhaba demeye geldim ve hepinizi çok özledim.
Sevgi ve muhabbetlerimle…


18 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Hepimizin hayatında en umulmadık anlarda yerini alabiliyor,hüzün ve hayal kırıklıkları,ama önemli olan o şekilde de olsa,güzel tarafları görüp hayattan zevk alabilmeye çalışmak..Karedeniz'in o güzelim yeşili eşliğinde zaman geçirmek bile herkese nasip olmayan bir nimet bence,resimlerini bekliyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz... Özlettiniz kendinizi fazlasıyla...

    YanıtlaSil
  3. :))
    ayayayaayy nasıl sevindim nasıl sevindim , ne güzel döndün, hos döndün eksikti bir yanım hemen tıkladım müziğe mutlu ve özlemle dinliyorum ..)
    Hoş gelsin güzel yürek güzel kalem ne iyi ettin :)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiniz Hamiyet hanım :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Zeliha(umutsepeti), hoşbuldum. Haklısın bazen güzel yanlarını görüp, sıkıntı veren yanlarını görmemek gerekiyor, başka çare yok.

    Evet, Karadeniz muhteşemdi. Dağların o eşsiz güzelliği, pırıl pırıl akan dereler, insanoğlunun maskeler takıp dolaşmadığı nadide yerler. İnsanın oralardan hiç dönesi gelmiyor.

    Resimleri en kısa zamanda paylaşacağım, bu yazıdaki fotoğrafıda Karadeniz'de bir derede çektim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Deliler Teknesi, hoşbuldum. Ben de özledim sizleri...

    YanıtlaSil
  7. Gül'üm benim, senin şu mutluluk naraların yok mu vallahi eşsiz :)
    Hoşbuldum çiçeğim...

    YanıtlaSil
  8. Komançi, hoşbuldum.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. sayfama ziyaret ve yorumunuzu okur okumaz geldim hatta sayfamdaki yorumunuz yanıtlamadan deyim yerindeyse koşa koşa:)
    yaşanılan olumsuzluklar için çok geçmş olsun.umarım her şey çok güzel olur kii bunu seziyorum...yine,yeniden bizlerle olmanız beni çok mutlu etti.Hoşgeldiniz:)Sevgiyle Sağlıkla Esen Kalın.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir ayda döndün şiir yürekli kadın...

    Hoşgeldin, sefalar getirdin.

    Umarım iyisindir.

    Hadi bakalım, kaldığımız yerden devam!...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Adsız3/9/10

    Merhabalar,
    Hoş Gelmişiniz. İyi ve güzel ne varsa paylaşmaya devam etmek üzere, Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  12. Hikayelerdirgeriyekalan, böylesine beklenmek ve böylesine güzel karşılanmak çok güzel bir duygu. Hoşbuldum, teşekkür ediyorum.
    Sevgi, sağlık ve güzellikler hepimiz ile birlikte olsun.

    YanıtlaSil
  13. Newbahar'ım, hoşbuldum canım.
    Gözlerimdeki kuruluk sorunu damlaları devamlı kullanmama rağmen düzelmiyor ama doktorun bilgisayar kullanırken takmam için verdiği gözlük sayesinde eskisinden birazcık daha rahatım. Elimden geldiğince sizlerle paylaşımda bulunmaya çalışacağım. Yani dediğin gibi:"Hadi bakalım, kaldığımız yerden devam!..."

    Sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar Recep Bey, hoşbuldum.
    Siz de Allah'a emanet olunuz.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  15. hoşgeldin Hamiyetcim :)
    eylül'ün adı da kendide hüzünlü ay...
    dilerim atlatmışsındır sağlık sorunlarını çok çok geçmiş olsun canımcım...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Hoşbuldum Seden'ciğim
    Ben bir çürük elmayım :) birini atlatsam diğeri geliyor.
    Sağol canımcım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. arım,balım,peteğim hoşgeldin. geldiğini biliyordum ama bugün girebildim bloğuna. çok özlemişim seni ve yazılarını.şimdi tek tek hepsini okumaya çalışacağım. bu arada sözünümsn mde ileti yaptım bile:) seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  18. Gülüm, dalım, çiçeğim hoşbuldum :) Ben de seni özledim ve çok seviyorum.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net