~~~~~~~~~~~~~~~

Mola Bitti



“Hazin bir yitişin ilk çağrısı mıdır sonbahar,
yoksa yeniden oluşum kozası mı?”

Diyor; Arif Agâh




Eminim ki yazın coşkusu birçok kişiyi sarıp sarmalamıştır; coşkuyla çağlayan duygular, çiçekler gibi yüzde beliren gülücükler, yüreklere sığmayan sevgiler, sevinçler...

Böyle huzurlu bir yaz geçirmiş olmanızı dileyerek bu eylül gününde sizlere merhaba demek istedim.


Yazın renklerini ardımızda bırakmaya hazırlandığımız şu günlerde eylül herkesin yüreğine biraz hüzün serpiştiriyor. Hoş bizim yüreğimize hüzün ezelden serpiştirilmiş ya neyse diyelim.


Nasıl geçtiğini anlamadığım bir yaz geçip gitti. Hayal kırıklıkları, sağlık sorunları derken açıkçası benim açımdan hoş bir yaz geçirdim denilemez. Ama tüm sıkıntılı anların içinde uzun zamandır yapmayı planladığım şeyi yaptım ve çekip gittim Karadeniz’in o doyumsuz huzur veren sisli dağlarına… Bir ara çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşırım.


Şimdilik bir merhaba demeye geldim ve hepinizi çok özledim.
Sevgi ve muhabbetlerimle…


 
Theme:deluxetemplates.net