~~~~~~~~~~~~~~~

Mola...







Sevgili arkadaşlar, bildiğiniz üzere bir süredir blogumla ilgilenemiyor ve bloglarınıza ziyaret yapamıyor, yazılarınızı yorumlayamıyorum. Üzülerek söylüyorum ki bu süre devam edecek çünkü gözlerimde oluşan göz kuruluğu nedeniyle ciddi anlamda sıkıntı çekmekteyim. Bilgisayara bakmak, tozlu ve kuru ortamlar, aşırı güneş ışığı gibi faktörler bu sorunu daha da kötü hale getiriyor. Verilen suni gözyaşları ve damlalar bir miktar gözlerimi rahatlatıyorsa da tam çözüm sağlayamıyor. Tedavi süresince sizlerle olamayacağım ve zaten bildiğiniz üzere araya yaz tatili giriyor ve şehir dışında olacağım. Eğer nasipse ve gözlerimdeki sorun o vakte kadar çözülürse yaz sonu görüşmek üzere diyorum.


Her birinize teşekkür ediyor, sevgilerimi sunuyorum.
Sevgi ve muhabbetle kalın...


Not: Yokluğumda bloguma bırakmış olduğunuz yorumlarınızı geç onayladığım ve cevapsız bıraktığım için özür dilerim ve yine bırakacağınız yorumlarınızı onaylayamayacağım için affınıza sığınıyorum.
 
Theme:deluxetemplates.net