~~~~~~~~~~~~~~~

24 Mart 2010

Vuslata Kadar





Ah yar!

Ben sana gönüllü kandım.

Dalarken her gün yüreğinin kuytularına,

Vurgun yemeyi göze aldım.

Aldım da;

Derinlerinden nice inciler çıkardım.


Ah yar!

Aynada baktığım yüz senden ibaret.

Tenim sen kokuyor, ellerim sen…

Aşk için diyorlar ki; en çileli dert!

Varsın adı, dert olsun.

Çilem sensen, çekmeyen namert!


Ah yar!

Savrulsam da kuru yapraklar misali,

Hep içimde bir ‘Sen’im olmalı...

Olmalı ki; ayakta tutsun beni.

Umutla karşılayayım her sabahı.

Ve her sabah,

Yedi düvele haykırayım içimdeki seni…


Ah yar!

Yüreğim sevdanı libas bildi bileli,

Her yeni günde seni giyiniyor ancak.

Yokluğun düşerse aklına, üşüyor.

Soğukluğu zemheriyi aratmıyor.

Anlamalısın yar!

Sen yoksan yüreğim çırılçıplak.


Ah yar!

Sevda suçlusu diyorlar adıma!

Bir mahkeme kurmuşlar benim için,

Hayatın tam ortasına…

Her gün çıkarılıyorum sanık sandalyesine,

Ayaklarımda prangalar, ellerimde zincir.

Tam af çıkacak dediğim anda,

Yeniden götürülüyorum kader zindanına…


Ah yar!

Bakma güçlü görünüp şahlandığıma,

İçten içe çürüyorum karanlık zindanlarda...

Ne vakit umut kadehini avuçlasam,

Umarsız bir bekleyiş saçılıyor her yanıma…

Sonra kadeh düşüyor, umutlar akıp gidiyor.

Ama ben,

Benden öte olan ‘Sen’imle direniyorum hayata.

Ve direneceğim,

Bu gemi demir atana kadar vuslata…


Hamiyet Akan



Resim: Thomas Benjamin Kennington

16 yorum:

  1. Adsız25/3/10

    Benden öte olan sen ve onunla direnmek... Direnmek, bu gemi demir atana kadar vuslata...

    Hep direniyoruz bakalım, inşallah Yüce Allah sonumuzu hayır eyler.

    Bu güzel şiiri kaleme alan yüreğe sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Sayfama yaptığınız ziyaret ve yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim.

    Şiirrinizde çok güzeldi emeğinize kaleminize sağlık.

    SAygılar.

    YanıtlaSil
  3. hacer kaşıkçı25/3/10

    kalem aşığı güzel insan
    sevda masalı gibi şiirin
    okurken gönlüm dışarıya taşacak gibi oldu birde şu müzik yokmu birlikte süper olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  4. Yare gönüllü kandık!!..

    Ama nerden bilirdik yüreğinin sürgünü yapacak bizi..

    Bir sevda mahkumu, bir aşk sürgünü..

    işte tüm hikayenin özeti.

    Yüreğine selam olsun şiir kadın Hamiyet.

    YanıtlaSil
  5. Adsız25/3/10

    Offfff offf bu kadar mı güzel yazılır? Sanırım evet tarifsiz bir kalemin var tarifsiz bir güzellikle yazıyorsun....

    Baktım kaldım...

    Saygım seninle hürmetim seninle...

    Mehmet Kaya
    www.benimkalemim.com

    YanıtlaSil
  6. Recep Bey,
    İbrahim Hakkı Erzurumî'nin dediği gibi:
    "Mevlâ görelim neyler
    Neylerse güzel eyler"
    Teşekkür ediyorum.
    Siz de Allah'a emanet olun.
    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  7. Siyah Kelebek, rica ederim.
    Asıl ben iade-i ziyarette bulunduğunuz için teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetle kalın.

    YanıtlaSil
  8. Hacer Hanım, hoşgeldiniz.
    Bunlar ne güzel sözler, ne hoş duygular,teşekkür ediyorum.
    Sizlerin beğenileri beni çok mutlu ediyor.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Newbahar'ım, benim bir sayfaya sığdıramadığımı sen bir kaç satırla özetleyivermişsin; hem de öyle güzel ki bana bu sözlerin üzerine dilimi lâl eylemek düşer. Senin de yüreğine sağlık sisli dağların meleği...
    Selam ve sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  10. Mehmet Bey, öncelikle bu güzel sözlerinize teşekkür ediyorum.

    Kalemimi tarife sığdıramayan, kalemimden düşenleri güzelleştiren sizlersiniz; sizlerin güzel gören gözleri, güzel hisseden yürekleridir. Yoksa ben sadece yazmaya çalışan ve yazdığıyla nefes alan kelimelere aşık biriyim.

    Tekrar teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve muhabetlerimle...

    YanıtlaSil
  11. Adsız25/3/10

    seven yüreğine yazan kalemine nazar değmesin
    fevkalade yazıyorsun
    sevgiler
    nermin

    YanıtlaSil
  12. Kutluyorum sevgili Hamiyet ,bu kadar mı güzel yazılır...Şiirlere yorum yapamam ben,hissettirdikleri içimdedir.Sana Halil Cibran'dan bir dize gönderiyorum.
    sevgilerimle

    "Şiir bir düşüncenin ifadesi değildir.
    O, kanayan bir yaradan
    veya gülümseyen bir ağızdan
    yükselen bir şarkıdır.."

    YanıtlaSil
  13. Nermin Hanım, teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Dalgaları Aşmak, Halil Cibran'ın şiirlerini çok severim. Teşekkür ediyorum hem güzel sözlerine hem de bana sunduğun dizelere...
    Halil Cibran, şiiri ne de güzel anlatmış.
    Tekrar teşekkürler.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Ah yar! ben sana gönüllü kandım
    dalarken her gün yüreğinin kuytularına,
    vurgun yemeyi göze aldım.

    müzikle beraber(en sevdiğim şarkıdır) harikaydı...Sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  16. Hikayelerdirgeriyekalan, çok teşekkür ediyorum.
    Arkadaşım, sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net