~~~~~~~~~~~~~~~

19 Mart 2010

Günden Güne Seninle






Umutlarım nakış nakış

İşler dururum günden güne

Usumda har olmuş bakışın

Yanar dururum günden güne…


Sığınmışım elimdeki kaleme

İlhamım sığmaz olmuş yüreğime

Derviş olup sevdan ile

Döner dururum günden güne…


Odamda çınlayan sesin

Karşımda gül yüzlü aksin

Her gece gelmese hayalin

Yiter dururum günden güne…


İçimdeki serkeş sevgim

Unutturdu kimim neyim

Sanki cevapsız bilmeceyim

Çözer dururum günden güne…


Yüreğim coşkun seller gibi

Çılgına dönen yeller gibi

Sanki seninle doğmuş gibi

Yaşar dururum günden güne…


Hamiyet Akan



Resim: Edward Charles Halle

14 yorum:

  1. Adsız19/3/10

    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Efendim, yine ne güzel deyişvari bir şiir dökülmüş gönlünüzden.

    "Eldeki kaleme sığınmak, yüreklere sığmayan ilhamlar, derviş olmak ve dönmek sevda ile günden güne"

    Bunlar çok güzel dizelerdi. Tekrar teşekkürler.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sevil, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Recep Bey, kalem kelimelere aşık her insanın en iyi sığınağıdır. Bazen sevincini söyler, bazen gözyaşını döker.

    Asıl ben teşekkür ediyorum.
    Siz de Allah'a emanet olun.
    Hayırlı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Adsız19/3/10

    Harika gönülden dökülen dizeler.
    Muhteşem bir şiir okudum sevgili Hamiyet yüreğine sağlık. Selam sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ayakta alkışlıyorum duyguların samimi,güzel kalemini.

    YanıtlaSil
  6. harikaydı şeker. yüreğine sağlık...
    bu arada seçtiğin resimler ve müzikler de harika. seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  7. yüreğinize sağlık, ve hayırlı uğurlu, olsun diyorum blogspot

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ege, hoş geldiniz.
    Teşekkür ediyorum beğeniniz ve içten yorumunuz için.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  9. Güven, çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Nevbahar01, teşekkürler... Ben de seni seviyorum akide şekeri :)

    YanıtlaSil
  11. Ferkul, hoş geldin.
    Teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. Baştan aşağı çok güzel yine Hamiyet... Ve sen genellikle şiirlerinde uyak kullandığın için çok seviyorum senin şiirlerini... Ama uyak bütünlüğü özellikle 3. ve 4. kıtalarda çok güçlü. Onun için, özellikle bu kısımlara bayıldım:))
    Böyle güzel anlatım, üstüne de kulağa hoş gelen böyle bir uyak düzeni eklenince harika oluyor... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Sihirli Yazılar, beğenmene çok mutlu oldum. Teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net