~~~~~~~~~~~~~~~

Bir Buğday Tanesiyim




Ben bir buğday tanesiyim

Düşüverdim bir gün

Bir yar gibi olan toprağa

Toprağın bağrı yüreğimi yardı

Boy verdim uzattım başımı fezaya

Feza ne kadar da uzakta

Sonsuzluğu başımı döndürür

Rengi gözlerimde büyür

Önümde uzanan dağlar

Sıra sıra olmuş yüreğimi dağlar

Hava soğur

Kar taneleri düşer

Düşen her kar tanesinde

Kalbim durur

Bedenim donar

Sonra hafiften bir rüzgâr eser

Yüreğim yeniden çarpar

Ben bir buğday tanesiyim

Elim ermez

Yanı başımda biten yabani otlara

Dur diyemem

Bedenimi kemiren kurtlara

Güç yetiremem

Tepemdeki alıcı kuşlara

Bir garip haldir aldırmayın siz bana

Ama bir gün

Ansızın gelir güneşim

Bedenim ısınır

Eğrilen başım doğrulur

İçimde tükenenler can bulur

Bir garip buğday tanesiyim

Güneşimi yüreğime ilikledim

Başım dik

Kendimden emin

Hayat yolunda

Pes etmeden ilerlerim


Hamiyet Akan


Resim: Julien Dupre
 
Theme:deluxetemplates.net