~~~~~~~~~~~~~~~

22 Ocak 2010

Nefes ve Ecel



Susturabilirim yalnızlığı

Sen varken yanımda

Yudum yudum içebilirim aşkı

Damlarken sen varlığıma


Azrail’le dost olabilir

Ölümü öpebilirim

Dudakların değmişse dudaklarıma


Kadehteki meye kafa tutabilir

Dünyayı bir kibrit ateşine verebilirim

Ya da bir volkan gibi

Taşabilirim bedenimden dışarıya

Tenin tenime yarenlik ediyorsa


Açılabilirim sırmalı deryalara

Takılabilirim bir kuşun kanadına

Ardı ardına vurgunlar yiyebilirim

Pusulam rotam sen olduktan sonra


Hüzünlere haciz koyar

Karanlığı borçlu kılabilirim güneşe

Yıldızları şahit tutabilirim sevdamıza

Kalp atışlarımız birlikte duyuluyorsa


Hayat arenasında

Kader boğasıyla dövüşebilirim

Akan kanımla adını yazabilirim dünyaya

Anılıyorsa adım adınla


Yüreğimin yanılgılarını yamar

Söküklerini dikebilirim

Üryanlığımdan vazgeçebilirim

Libasım sen olmuşsan bana


Ateş gibi yanarım

Toprak gibi ezilirim

Hem nefesim hem ecelim

Sen olduktan sonra


Hamiyet Akan

20 yorum:

  1. Bir kadehten,bir dudaktan.

    İşte gönül sesinin ritmi bu olsa gerek.

    Teşekkür ediyorum Hamiyet hanım,her şey dilediğinizce olsun.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ ARKADAŞIM ,DERYA GİBİSİN DİZELERİN DALGALARI HER KIYIYA VURUŞTA ALIYOR GÖTÜRÜYOR UÇSUZ BUCAKSIZ MAVİLERDE KAYBOLUYOR İNSAN YÜREĞİNİ KUTLUYORUM ARKADAŞIM SEVGİ İLE KAL.

    YanıtlaSil
  3. ateş gibi yandım,
    toprak gibi ezildim...
    hem nefes, hem eceldim...

    dokundu gözlerime ihanet, ve kırıldı tüm cam saraylarım... onu sevmek kadar, onda yok olmakta güzeldi...
    şimdi ben yokum

    YanıtlaSil
  4. Adsız22/1/10

    "Nefes ve Ecel" Şiirinizde kullandığınız ve kavramsal düşüncelerle üzerini örttüğünüz imgeler, çok daha büyük bir duygusal etki yaratmışlar ve ortaya çok harika bir manzume çıkmış. Kaleminizi ve yüreğinizi kutlarım.
    Bu güzel paylaşımınız için size ayrıca teşekkür ederim.

    Sevgiyi varlığında hissettiği ölçüde benliğinin var olduğunu bu güzel dizelerle anlatan şiiri yazan ve bizimle paylaşan kalemi ve yüreği tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. Tufan Bey, asıl ben teşekkür ediyorum.
    Sizin de her şey dilediğinizce olsun.
    Sevgi ve muhabbetle kalınız.

    YanıtlaSil
  6. Gordion960, sevgili arkadaşım
    uçsuz bucaksız maviliklere götürebiliyorsam benim için onurdur.

    Bu içten ve sıcacık sözlerin için can-ı gönülden teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. ZePhYrE,insan sevdiğinin geçtiği yollarda ayaklarına toprak olur, çöllerde susuzluğuna su olur, onun uğruna alevlere gark olur, yoklukla hemhal olur ve bunca şeyin ardından tek isteği bir yudum sevgi olur.

    Keşke tüm sevenler hep varlık şarabını içebilse...

    YanıtlaSil
  8. Recep Bey, satır aralarına gizlenenleri okumayı iyi biliyorsunuz. Aşikar olanları herkes görür marifet görülmeyini görmektir.
    Asıl ben teşekkür ederim.
    Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  9. Adsız22/1/10

    Bloğumu ziyaret ederek yaptığınız o güzel yorumlarınız; yazılarımıza daha bir anlam katarak, güzelleşmesini sağlamaktadır. Bu katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
  10. resim,müzik ve beni bi an kısa bi an da olsa duygularımı bi hoş eden şiiriniz...nasıl bi duygudur yazdırana ve yazan harika kalemin sahibesi:)var ol emi...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Şiir gönüllü kadın Hamiyet...
    Ölümü öpebilmek, sevginin kifayet bulduğu en yüksek derece...
    Başka bir ölçü olabilir mi, ötesi olabilir mi...

    Her satırında özünde benzetmeler Newbaharda hayranlık uyandırıyor.

    Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  12. Recep Bey, rica ederim.
    Ben de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Hikayelerdirgeriyekalan, duygularınızı etkileyebilmişsem ne mutlu bana... Beğenileriniz beni mutlu ediyor. Sizlerde her daim var olun.
    Teşekkür ediyorum.
    En derin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Newbahar'ım, bil ki bu Hamiyet sen de hayranlık uyandırdığı için çok mutlu oldu.
    Teşekkürler canım...
    Bende de sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. mecun leylaya aşki icin colleri asmadi mi
    ferhat daglari delmedi mi aski icin

    sizinki de bu derece kuvvetli bir ask hikayesi gibi

    son cumle vurmus 12'den hem nefesim hem ecelimsin..

    yureginize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. "Azraille dost olup ölümü öpebilirim"in ötesi yok! Nasıl bu kadar güçlü ifadeler yer alabilir bir şiirde? İnanılmazsın sen Hamiyet! Senin şiirlerine hayranlık duymayan kimse yoktur eminim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Bahri Alkılıç24/1/10

    Böyle yüreğin karşısında ancak saygıyla eğilinir. Hamiyet hanım yüreğiniz öyle güzel öyle güzelki hani iş güç olmasa tüm vaktimi sitenizde şiirlerinizi tekrar tekrar okuyarak geçireceğim. Bugün pazarda rahatca okuyorum. Harikasınız harikalar yaratıyorsunuz.
    Saygılar

    YanıtlaSil
  18. Masallar ülkesinin son KIZI,
    tarihe baktığımızda
    ne fedakâr aşklar var,
    ne delice tutkularla seven sevdalılar var, öyle değil mi(?)
    Keşke tüm sevenler birbirine
    hem nefesinde, hem ecelinde yoldaşlık edebilse.

    Teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Sihirli Yazılar,
    naçizane şiirlerime böylesine güzel sözler eden sevgili arkadaşım, can-ı gönülden teşekkür ediyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Bahri Bey,
    güzeli gören sizin gözleriniz, hisseden yürekleriniz... Teşekkür ediyorum. Hayırlı pazarlar.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net