~~~~~~~~~~~~~~~

31 Ocak 2010

İnceden İnceye Sevda





Aşk tığını almışsın eline,

Örüyorsun inceden inceye…

Gözlerimdeki yeşil renge,

Dalıyorsun inceden inceye…



Oturup âşıklar kahvesine,

Dokunursun sazın teline.

Nazlı türkü gibi beni diline,

Doluyorsun inceden inceye…



Aldırmadan içimdeki zehre,

Lokman olursun derdime.

Çare diye reçeteme,

Yazılıyorsun inceden inceye…



Bülbül gibi penceremde,

Şakırsın gündüz gece.

Sonrada can evimden içeriye,

Giriyorsun inceden inceye…



Aşıp çöllerden öteye,

Mecnun olmuşsun sevgime.

Beni de Leyla edip peşine,

Katıyorsun inceden inceye…



Yüreğimdeki kor çembere,

Adını yazmışsın bir kere.

Şimdi de tutup nar-ı aşk ile,

Yakıyorsun inceden inceye…


Hamiyet Akan

14 yorum:

  1. Adsız31/1/10

    Merhabalar Hamiyet Hanım: Önce bloğuma yaptığınız ziyaretlere ve yazdıklarımızı daha anlamlı kılan, onları değerlendiren ve güzelleştiren o güzel samimi ve içten yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

    Sizin de maşallahınız var, kalemi elinize aldığınız zaman, kelimelere ve dizelere can veriyorsunuz. "İnceden İnceye" konulu bu güzel şiiri yazan ve ona can veren kaleme ve yüreğe sağlıklar dilerim. Yüreğiniz daim olsun ve hiç susmasın efendim, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Bunu yenimi yazdınız bilmiyorum ama bir aşık, bir ozan havası sezdim bu dizelerde.

    Aslında şiirin özü bu benim anlayışımda örtüsüz ve net cümlelerle derdi ifade edebilmek.

    Evet ben sevdim bunu ve şimdi eski defterleri karıştıracağım.

    Güzel pazarlar diliyorum sevgili Hamiyet hanım.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yazıyorsun sevgili Hamiyet...
    İnceden inceden dokunuyorsun bana!!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bütün çağrılar,aşklar ...
    böyle zerafetle yapılsa inceden inceye:)
    ne güzel olurdu bu dünya canımcım...
    yüreğine sağlık...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Hamiyet1/2/10

    Recep Bey, asıl ben teşekkür ederim.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  6. Hamiyet1/2/10

    Tufan Bey, evet, yeni yazdığım bir şiir. Zaten eski şiirlerimi yazıldıkları tarih sırasına göre arşive yerleştiriyorum veya eski bir şiiri gündeme taşıyacaksam mutlaka altına kaleme aldığım tarihi eklerim.

    Çok teşekkür ediyorum.
    Hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Hamiyet1/2/10

    Newbahar'cığım, benden de sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Hamiyet1/2/10

    Sedencik, canımcım esas zerafet senin o güzel yüreğinde...

    Teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. canım ,sakin sakin ,inceden inceden bende bloggerdayım )
    sevgiler ..,
    gül..

    YanıtlaSil
  10. Hamiyet2/2/10

    Gülüm, hoş geldin canım...
    Nice güzel paylaşımlarda buluşmak üzere...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel şiirdi de bişey aklıma geldi ben tığ tutmayı bile bilmem aceba ondan mı aşka karşıyım kız:)))

    YanıtlaSil
  12. Harikasın Hamiyetcim, başka ne denir ki...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Hamiyet2/2/10

    Nevbahar01, bilmem ki şeker :)
    Ama benim bildiğim bir şey varsa senin aşk kadar güzel yüreğinin olduğudur :)

    YanıtlaSil
  14. Hamiyet2/2/10

    Jadore, teşekkür ederim canım.
    Benden de sevgiler.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net