~~~~~~~~~~~~~~~

Denizci Kızıyım Ben




Denizci kızıyım ben

Beklemeye alışık gözlerim ezelden

Kaç geceye merhaba dedim

Kaç defa geçtim bilmem

Sabahın görmeyen saatlerinden…


Bedenim mavi çarşaflara gizli

Balık ağından toplarım pul pul hayallerimi

Yüreğime değerken renk cümbüşleri

Boynuma dolanır sonsuzluğun incisi…


Dayanamam denizin davetkârlığına

Alışıktır bedenim ıslaklığına tuzuna

Özgürlüğü içerken derin sularda

Ay dokunur dudaklarımın kızılına…


Dalyanları birbirine katarım inadına orkinosların

Gözlerime nakşetmiş yeşili yosunların

Med-cezire meftunken kıyılarım

Kendimden geçerim sarhoşluğuyla dalgaların…


Denizci kızıyım ben

Kaptanı da benim tayfası da ömrümün

Efendisiyim aşk denizinde gönlümün

Vurgun yiyip esiri olana dek güçsüzlüğümün

İçeceğim hayatı bir mey gibi her gün…


Hamiyet Akan


Ocak 2010
 
Theme:deluxetemplates.net