~~~~~~~~~~~~~~~

29 Ocak 2010

...



Suç



Bir yalan buldumcuğu;
Hayat suçlu, kader suçlu!
Susturun bunları ey ahali,
İçinizde esas suçlu…

Hamiyet Akan





Sevda



Gönül gergefinde ince bir tül,
Dokursan özenle olur sana gül.
Şayet bilmezsen dokumayı,
Sanırsın ki bir garip çöl…

Hamiyet Akan

Paraşüt

Yüksekler güzeldi,
Yer çekimi olmasa…
Benlik dağılmazdı,
Paraşüte kanmasa…

Hamiyet Akan


Dürbün



İyi ayarlamazsan hayat dürbününü,
Göreceğin tek şey olur
Benliğinin günden güne çürüyüşü…

Hamiyet Akan







Mıknatıs



Her şey toplandı,
İyi kötü ortada…
Benden kalan ne varsa,
Mıknatısın ucunda…

Hamiyet Akan



Boyacı



Sen iyi bir boyacıydın;
Ama attığın astar iyi tutmadı,
Kabardı tüm boyaların…

Hamiyet Akan



Rüya



Ateş olur, dünyayı yakarsın.
Su olur, dağları aşarsın.
Bilmediğin bir şey var,
Sen hâlâ rüyadasın…

Hamiyet Akan

İrtihal


Bir ses diyor: “Durma gel!
Çevrilir mi, sana uzanan el?”
Yolcu hiç durur muydu,
Üşütmese şu esen yel…

Hamiyet Akan

12 yorum:

  1. Çok beğeniyorum dörtlüklerinizi.Yine birbirinden güzeller...

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. canımcım ''hayat dürbünü''ne bayıldım...
    çok doğru...
    baktığımız açı geniş olmalı...
    ama...
    en önemlisi görebilmeliyiz...
    hoş senin bir süredir başlattığın bu dörtlüklerinin hepsi birbirinden anlamlı...
    yüreğine sağlık...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. nermin29/1/10

    ne güzel dörtlükler bunlar bayıldım hamiyet

    YanıtlaSil
  4. Adsız29/1/10

    Efendim, merhabalar; Rübai formatında, her biri kendi içinde güzel ve değerli bu dörtlüklerinizi o kadar güzel kaleme almışınız ki, çok beğendim. Güzel yazmışınız kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  5. Elimde şiir kadın Hamiyetin kitabı...
    Seç, beğen, kendine en yakışanı al şiirler içinden şiir beğen...
    Kimi etkileyici, kimi düşündürücü, kimi yaralıyıcı...
    Senin ruhundan düşen her meyva güzel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hamiyet30/1/10

    Dalgaları Aşmak, çok teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Hamiyet30/1/10

    Seden'ciğim, inşallah görebilenlerden oluruz.

    Dörtlükleri beğenmene mutlu oldum. Teşekkürler ve sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  8. Hamiyet30/1/10

    Nermin Hanım, teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  9. Hamiyet30/1/10

    Recep Bey, teşekkürler efendim.
    Siz de sağlık ve afiyetle kalınız.

    YanıtlaSil
  10. Hamiyet30/1/10

    Newbahar'ım, canım benim ya sen " Şiir kadın" dedikçe gururlanıyorum çünkü şiir benim için kutsaldır ve onunla bir bütün olabiliyorsam ve bunu yansıtabiliyorsam ne mutlu bana. Güzel yüreklim, can-ı gönülden teşekkür ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel ve anlamlıydı bu kısa şiirlerin şeker. teşekkürler paylaştığın için...

    YanıtlaSil
  12. Hamiyet2/2/10

    Newbahar'ım anlamlı bulan gözlerin ve yüreğin hep varolsun canım...
    Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net