~~~~~~~~~~~~~~~

......






Ümit



Sonsuzluğun içinde
Ümitler biriktiriyorum ceplerime
Ama unutuyorum ceplerim delik
Dökülüyorlar ha bire


Hamiyet Akan

Fırıldak



İçsem kadehteki meyi
Anca başım dönerdi
Ama fırıldak oldu dünya
Seni içtiğimden beri



Hamiyet Akan

Gebe


Öyle gebe kaldı ki yüreğim aşka
Sonunda güneşi doğurdu
Kavuştu aydınlığa



Hamiyet Akan


Düşüş



Ben bir elma çekirdeği
Sıyrıldım kabuğumdan attım kendimi
Elma olmayı becerecektim
Tutturabilseydim düştüğüm yeri

Hamiyet Akan
Dem



Hüzün ocağında
Fazla demleme yüreği
Sonra andırır kıvamı geceyi
İçmeye kalktığında
İçini yakar demi


Hamiyet Akan


Tik Tak



Âşıksan
Hem şairsindir hem filozof
Yüreğin kurulu kalmıştır
Çalıyordur aşkı durmadan

Hamiyet Akan


Çağrı

Gelip kondu diye dallarına
Kızma sakın şakayık kuşuna
Konar mıydı
Sendeki bu renk, bu endam olmasa
Hamiyet Akan

 
Theme:deluxetemplates.net