~~~~~~~~~~~~~~~

Benim Kalemim





Her kelimede her cümlede,

Coşmalı benim kalemim.

İmbik imbik her heceye,

Akmalı benim kalemim…


Dizerken mısraları inci gibi,


Kıskandırmalı Aslı’yı Kerem’i.

Mecnun’un geçtiği çölleri,

Yeşertmeli benim kalemim…


Uzanıp dağların ardına,


Kondurmalı başı yârin bağrına,

Bir nara atıp sonsuz fezaya,

Gülümsetmeli benim kalemim…


Nice prangaları kelepçeleri,


Sıra sıra aşılmayan engelleri,

Hançer misali çaresizlikleri,

Dağıtmalı benim kalemim…


Çıkartıp kuyulardan Yusuf’u,


Züleyha’ya vardırmalı yolu.

Zorluğun ardından huzuru,

Yaşatmalı benim kalemim…


Bilirim kaderim varmaz çareye,


Çare diye tutunmuşum kaleme,

Şu garip devri cihan içinde,

Ömrüme nefestir benim kalemim…


Hamiyet Akan



Sevgili blog arkadaşım Sihirliyazilar2, beni “güneş ışığı” ödülüne layık görmüş kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.









Şimdi benim bu ödülü, 12 ayrı arkadaşıma devretmem icap ettiğini biliyorum fakat her biri güneş kadar sıcacık yüreğe sahip olan arkadaşlarımın içinden seçim yapamadığım için tüm arkadaşlarıma armağan ediyorum.
Herkese kucak dolusu sevgilerimle…



 
Theme:deluxetemplates.net