~~~~~~~~~~~~~~~

16 Aralık 2009

Hastane Odaları






Bir pencere dört duvar

Koridorları incecik ve dar

Geceyi çığlıklara katar

Şu hastane odaları…




Geçmek bilmez saatleri

Çare bekler sakinleri

Saklar içinde çileleri

Şu hastane odaları…




Nahoştur kokuları

Taştandır yatakları

Damıtır nice acıları

Şu hastane odaları…




İbreti âlemdir

Mevsimi zemheridir

Umuda bekçidir

Şu hastane odaları…


Hamiyet Akan



14 Aralık 2009­­­
Gece 04:38 bir hastane odası...



Tüm hastalara acil şifalar diliyorum.

13 yorum:

  1. Zaman ve mekan farketmiyor değil mi duyguların dizelere dökülmesi için...
    Nahoş kokular, dar koridorlar, iyileşmeyi bekleyenler ve iyileşemeyeceğini bilenler!..

    Herkese acil şifalar canım da sen mi rahatsızdın, merak ettim. Umarım ağır bir durum yoktur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hamiyet16/12/09

    Newbahar’ım, geçen yıl babam yoğun bakımlık oldu günlerce üzüntüden mahvoldum, şimdi annem, öncesinde ben yani anlayacağın hastane odaları yakamızı bırakmıyor. Annem ağır bir ameliyat geçirdi, 15 gündür hastane köşelerinde nöbetteyim daha ne kadar daha duracağız belli değil, birkaç saat sonra yeniden hastaneye gideceğim tek dileğim annem ve tüm hastaların bir an önce şifa bulması.

    İşte böyle şairem, vardır elbet her kötü şeyin ardında bir hayır öyle değil mi?
    İlgin için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  3. Adsız16/12/09

    çok geçmiş olsun dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun Hamiyetcim. Acil şifalar diliyorum annene. Umarım en kısa zamanda iyileşip evinize dönersiniz.
    Zor be gülüm, Allah kolaylık ve sabır versin.

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun tez zamanda sagligina kavusur insaallah...

    Evet hastane odalari ibreti alem, sagligimizin bi anlik kiymetini bilmek icin...

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Hamiyetcim, geçmiş olsun canım. Umarım sen de,annen de şimdi daha iyidir.

    Acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. Hamiyet20/12/09

    Sevgili arkadaşlar, ilginizden dolayı teşekkür ederim. İnşallah bir sorun çıkmazsa annem yarın hastaneden çıkacak bir ay daha yatağa bağlı olacak olsada en azından evinde kendi yatağında yatacak. Allah kimseyi hastanelere düşürmesin.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Hamiyet,
    Geçmiş olsun dileklerimi ilettim ama sanırım ulaşmamış, ya da ben ulaştıramamışım...

    Tekraren geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hamiyet20/12/09

    Merhaba Suskunadam, bana ulaşmış olsaydı mutlak suretle yayınlardım ama maalesef ulaşmamış. Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Hamiyetcim yürekten geçmişler olsun...
    yorumları okuyarak bilgi aldım...
    Allahtan sana güç anneciğine şifa diliyorum...
    dualarım seninle olacak...
    kocaman öpüyorum canım seni...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. Hamiyet23/12/09

    Canım, çok teşekkür ediyorum
    ve yüreğimden sıcacık sevgilerimi gönderiyorum.
    Hep sağlıklı ve mutlu kal inşallah...

    YanıtlaSil
  12. CANIM, ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM HERKESE TEZ ZAMANDA HERŞEY DÜZELİR İNŞALLAH SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili arkadaşım, teşekkür ediyorum. Geçti inşallah dilerim bir dahada hastalık uğramasın inşallah...
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net