~~~~~~~~~~~~~~~

Bir Sen Getir Bana




Bir gece getir bana

Nefes nefes seni doldursun odama

Alıp götürsün beni

Bilmediğim coğrafyalara…


Bir sabah getir bana

Pırıltısı gözlerini hatırlatsın

Işığa doysun dünyam

Karanlıktan arınsın…


Bir deniz getir bana

Kıyılarım parçalansın dalgalarınla

Sevda akıp çağlasın

Korsan bedenim ersin huzura…


Bir güneş getir bana

Tenini anımsatsın varlığıma

Sıcacık ısıtsın içimi

Başımı döndürsün sonsuzlukta…


Bir bahar getir bana

Çiçekler bıraksın avuçlarıma

Buram buram sen koksun

Bitsin hasretliğim kokuna…


Bir rüzgâr getir bana

Aşkı fısıldasın kulaklarıma

İmkansızlıkları alıp gitsin

Sevdayı bıraksın yanıma…


Bir yağmur getir bana

Dokunsun ıslaklığı vücuduma

Dudaklarına benzesin

Susuzluğum dinsin o anda…


Bir sen getir bana

Benimle uzansın sonsuzluğa

Gidişlerden uzakta

Gelişlerle kolkola…


Hamiyet Akan
05.10.2009__11:00

 
Theme:deluxetemplates.net