~~~~~~~~~~~~~~~

10 Eylül 2008

Tek Kelime Yeter

Sevdin

Sevdim

Sevgiye boğuldu dünya

Yaşattın en çılgın anları doyasıya…

Sevmeleri de, sevilmeyi de

Senden öğrendim hesapsızca…

Bir güneş gibi sardın

Isıttın beni korkusuzca…

Bahar oldun açtın

Rayihan karıştı toprağıma…

Yağmur tanecikleriyle geldin

Islattın beni boydan boya…

Yokları var ettin

Can oldun varlığıma…

Yalnızlığı tutup gömdün


Karanlığın zindanlarına…

Meydan okudun

Zehir zemberek acılara…

Bana ben olup geldin

Ve dedin ki merhaba…

S
O
N
R
A

Sustun


Sustum

Sustu tüm dünya

Bir avuç mutluluktu

Çok gördün onu bana…

Ne varsa aldın götürdün

Acıları bıraktın avuçlarıma…

Şimdi bir seyirci gibi bakıyorsun

Ardında bıraktığın enkaza…

Bir bir dolaşıyorsun

Yıkık virane kentimin sokaklarında…

Bakma öyle acıma

Gitmek istiyorsan

Çek git bilmediğim diyarlara…

Ben yine merhem diye sararım

Yalnızlığı yaralarıma…

Yarenlik ederim

Günyüzü görmeyen nice acılara…

Sakın, sakın ola ki

Acıdığın için kalma dünyamda…

Gururlu ol, güçlü ol

Tek bir kelime yeter

Tıpkı tek sıkımlık tabanca gibi

De ki, elveda…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net