~~~~~~~~~~~~~~~

20 Ekim 2009

Sonsuz Mavim







Aşklardan bir aşk, sevdalardan bir sevda…

Damlalar buluştu yan(a)yana…

Hemhal oldu sınırın sınırsızlığında…



Ey gökyüzümün sonsuz mavisi,

Sevdan boyadı baştan aşağıya içimi...

Dinle bak sana ne diyor,

Hiç bitmeyen yüreğimin kalemi;

Seviyorum seni ey gönlümün neşesi

Hasretinden kavrulsa da bedenimin her hücresi...

Sen oluyorum damla damla satır aralarında


Sözcüklerin o doyumsuz tadında…

Anlatmanın kifayetsiz,

Yaşamanın imkânsızlığa değdiği noktada…

Sen oluyorum tüm olumsuzlukların inadına…

Ey yüreğimin aşk bahçesi,

Sözcüklerim ne kadar uzarsa

Bilirim o kadar anlatırlar beni sana…

Belki de bu yüzden hiç bitmek istemezler,

Bezenir kelimelerim üç noktalarla…


Hamiyet Akan



Not: Ufak bir rahatsızlıktan dolayı çalışmalarıma bir kaç günlük ara veriyorum.
Sevgi ve muhabbetlerimle...

3 yorum:

  1. meryem arkel22/11/09

    selam hamiyet akan
    siirlerinizi yeni okumaya basladim
    ben cok sevdim
    daha yeni kesfettigim yazarin
    rahatsizlanmasi beni üzdü
    gecmis olsun

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yagmurzerresi2 ve Meryem Arkel teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net