~~~~~~~~~~~~~~~

01 Mart 2008

Seni Sevmek Geçiyor İçimden

Seni sevmek geçiyor içimden
Dağ rüzgârı gibi dolmak geçiyor yüreğine…

Seninle sevmeleri de,
Sebebi sensen ölmeleri de seviyorum…

Yokluk senden geldi diye
Ateşinle yok olmaları seviyorum…

Sesini duymayı
Seni ruhumda var etmeyi seviyorum…

Gülüşünü seviyorum
Yüzünün her karesinde…

Gözlerini seviyorum
Bir bahar rengine büründüğünde…

Özünü seviyorum
Canıma can kattığında…

Gönlünü seviyorum
Kalbinin atışları arasında olduğumda…

Ruhunu seviyorum
Ruhumu sarıp sarmaladığında…


Sözlerini seviyorum
Dudaklarından tane tane dökülen…

Hayatımda ilk defa yaktığım sigara iliklerime işlerken
Dumanında suretini çizmeyi seviyorum….

Ben sendeki sıcaklığı
Mesafelerce uzağında olsam da
Bana olan yakınlığını seviyorum…

Yalnızlığımı seviyorum
Sebebi sensen…

Sabahları seviyorum
Her gözümü açışımda aklıma seni getiren…

Sana olan duygularımı seviyorum
Çağlayan bir nehir gibi akan…

Hayalini odama dolduran geceleri seviyorum
El ayak çekildiğinde…

Dağlar yerinden oynayıncaya kadar
İçimden haykırmak geliyor sevgimi…

Yüreğime sığdırmak geçiyor içimden,
Bu evrene sığdıramadığım seni…

Ağlamak geçiyor içimden
Senden uzak kalmalarımda…

Özlemek geçiyor,
Hasretin damarlarımda dolandığında…

Ve içimden ölmek geçiyor
Sonunda sana ulaşmak olduğunda…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net