~~~~~~~~~~~~~~~

16 Aralık 2013

Öyle Bir Adam Sevdim ki


Öyle bir adam sevdim ki;
Yüreğime değdi gözleri,
Sırılsıklam ıslandım yağmurlarında…

Öyle bir adam sevdim ki;
Sevdası ruhuma işledi,
Üryana bürünüp, onu giyindim baştan ayağa...

Öyle bir adam sevdim ki;
Kifayetsizlik dudak uçlarımı yokladı,
Sözcükler boynu bükük kaldı karşısında…

Öyle bir adam sevdim ki;
Baharda açan çiçekleri kıskandırdı,
Beni benden alıp götürdü rayihası…

Öyle bir adam sevdim ki;
Dokunulmamış aşkların tazeliğinde,
Yavaş yavaş işledi, sevdasını zerk eyledi kalbime…

Öyle bir adam sevdim ki;
Cezbeye tutulmuş dervişe döndü yüreğim,
Umursamadan meydan okudu tüm dünyaya…

Öyle bir adam sevdim ki;
Ayrılık türkülerini unuttum kollarında,
En güzel aşk bestelerini fısıldadı kulağıma…

Öyle bir adam sevdim ki;
Hira dağı kadar güvenli kıldı sinemi,
Aldı gitti korkular gölgesini…

Öyle bir adam sevdim ki;
Varlığım, yoklar arasında var oldu,
Dertler buhar olup uçtu…

Öyle bir adam sevdim ki;
Tüm hücrelerimde duyuldu ayak sesleri,
Unutturdu hem geçmişi, hem geleceği…

Öyle bir adam sevdim ki;
Hasreti kan gibi damarlarımda,
Vuslat, her şeye rağmen an gibi kapımızda…

Hamiyet Akan
05/05/2008

14 yorum:

  1. özlem alp17/12/13

    ne güzel sevilmiş bu adam :) şanslıymış umarım bilmiştir bu sevginin kıymetini..... hamiyet hanım alkışıyorum sizi şiirin her bir satırına resmen sevginiz damlamış okuyana bunu hissettiriyor.... sibel alaş-adam mükemmel bir seçim.... sevgi ve saygıyla......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Hanım, hoş geldiniz ve teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bu şarkıyı da çok severim, zamanda yolculuk yaptım bir anda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan Hanım, hoş geldiniz. Ben de çok severim yıllardır dilimden düşmeyen bir şarkı ve ne kadar zaman geçerse geçsin eskimeyecek bir şarkı.

      Sil
  3. Ama bu şiir çok dokundu bana..Ne olacak şimdi ?......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Telvesi, sanırım kendinden bir şeyler buldun içinde. İşte benim tam da okuyanlarda istediğim duygu bu; aynı duygu denizinde yüzebilmek.

      Sil
  4. Merhabalar.

    Geçmişi ve geleceğin kaygılarını unutturan birini bulmak çok güzel.

    Kaleminiz ve yüreğiniz güçlü ve daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey, teşekkür ederim.
      Sizin de yüreğiniz her daim sağ olsun.

      Sil
  5. Bir çok şeyi beraberinde getirmiş o adam, ne mutluu..
    şarkıya da bayılırımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi'cim dilerim herkes için aşk, bir çok şeyi getirsin ama giderken hepsini alıp gitmesin.

      Sil
  6. üzülmediysen sorun değil.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Adsız13/6/23

    Tam da boule bir adam sevdim ve sevip seviliyorum ne güzel sey duygularima tercuman olmus bir kalpten dokulen keimeleri bulmak... Gonlunuze saglik🙏🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şanslısınız sevginiz karşılıklı olduğu için :) Teşekkür ederim. Her dem sevgi ile kalın.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net