~~~~~~~~~~~~~~~

30 Ekim 2008

Metruk Bir Hayat

Bekledim gelmeyecek baharı

Umutlarım baharlarda kaldı

Baharlar şimdi çiçeksiz


Rüzgâra bulut ısmarladım

Bulutlara yağmur

Yağmursuz toprağım şimdi susuz


Bahçemde bir gece

Gecem de bir uğru

Uğrunun götürdüğü yürek çaresiz


Kelebek kanadında yaşam

Yaşamda bir garip sızı

Sızıyı kaldıracak beden halsiz


Kafdağı’nda bir harami

Harami çalmış bedeni

Bedensiz ruh şimdi kimsesiz


Gülizar da bir gül

Gül de var bir bülbül

Bülbül kanıyor şimdi sessiz sessiz


Görüntüyü yansıtmayan ayna

Ayna da tuhaf bir gölge

Gölgelenmiş hayatlar şimdi kimliksiz


Meydanda bir savaş

Savaşçı da yok celadet

Celadet gösteremeyen adam yüreksiz


Sardı dünyamızı efsunî bir hüsran

Yürekler oldu yerle yeksan

Dağılan yürekler şimdi sevgisiz


Hamiyet Akan

2 yorum:

  1. Adsız9/1/10

    Metruk bir hayatı anlatan o güçlü kalemi tebrik ederim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.
    Ben de size sağlık ve afiyetler diliyorum.
    Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net