~~~~~~~~~~~~~~~

29 Nisan 2008

Kolların Beni Aradığında

      Resim: Sir Frank Dicksee



Kolların beni aradığında
Hisset meltemle gelen kokumu
Dokun saçlarıma bir kırlangıcın kanadında
Öp dudaklarımı bir tomurcuğun açışında

Kolların beni aradığında
Düşün nisanın büyülü sabahını
Yudum yudum kadehimize dolan aşk şarabını
Ve yoklukla var ettiğimiz sarhoşluklarımızı

Kolların beni aradığında
Düşünmelisin martının çığlıklarını
Denizin iyot kokusunun keskinliğini
Ve düşün dalgalarla kıyına vuran beni
 
Kolların beni aradığında
Dokumalısın bana güneşin kızıllığında
Tenimi bulmalısın bulutların beyazlığında
Sıcaklığımı hissetmelisin baharın ısıtan yanında

Kolların beni aradığında
Kaldırmalısın gök kubbenin duvağını
Görmelisin çoban yıldızıyla seni saran kollarımı
Dolaşmalısın huzurun en zirve doruklarını

Kolların beni aradığında
Bir şarkı kondur baldan tatlı dudaklarına
Yaren olsun en güzel notalara
Ve kanat çırp aşkımızın büyülü semalarında

Kolların beni aradığında
Dokunmamalı bir başkası varlığına
Kimse ulaşmamalı bu mavi rüyaya
Susmalı tüm sesler beni düşündüğün anda

Kolların beni aradığında
Yalnızca ben olmayım o an kollarında

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net