~~~~~~~~~~~~~~~

16 Ağustos 2008

İntihar Ettim

İntihar ettim gözlerinden,
Bir akşamüstü…
Hala üzerimdeyken,
Gözlerinin büyüsü…
İntihar ettim gözlerinden,
Sürerken yüreğimin düğünü…

İntihar ettim sözlerinden,
Bir akşamüstü…
Gönül bülbülü şakıyorken
En güzel türküsünü…
İntihar ettim sözlerinden,
Aşmışken mana sözü…

İntihar ettim yüreğinden,
Bir akşamüstü…
Yüreğim yüreğine eşken,
Kopuverdi gönül gülü…
İntihar ettim yüreğinden,
Çözemediğimde bu çetin düğümü…

İntihar ettim ellerinden,
Bir akşamüstü…
Ellerin hala okşarken,
Hüzünlü yüzümü…
İntihar ettim ellerinden,
Emanet ederek sana gülümü…

İntihar ettim bedeninden,
Bir akşamüstü…
Kollarında unuturken,
Dünü, bugünü…
İntihar ettim bedeninden,
Aşamadığımda bu hükmü…

İntihar ettim senden,
Bir akşamüstü…
Bizi yıkıp geçerken,
Bu hayat köprüsü…
İntihar ettim senden,
Sevdaya basıp mührü…


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net