~~~~~~~~~~~~~~~

26 Mart 2008

Hızla Akıp Giden Zaman İçinde Ben Yine Sana Yürüyorum

Hızla akıp giden zaman içinde kıvranmaktayım

Adımlarım ürkek ve sessiz...

Tek duyabildiğim yüreğimin senin için çırpınışları,

Sevdamın avaz avaz çığlıkları...


Tüm mısralarını unuttuğum acı bir türkünün

aynı nakaratında takılıp kalmışım.

Dilim de yine aynı beste, yüreğim de yine aynı sevda

Hangi köşeyi dönsem yine sadece sensin karşımda...


Sevda kurşunlarını gül niyetine

bağrıma sarmaya hazırlanıyorum.

Ve yasak bir kentin mayın tarlasında

Ben yine sana bürünüp, yine sana yürüyorum.


Ölüm ve kan kokusu varken tüm caddelerde

Ben sevgimi hayaline karıp yollardayım.

Ey sevgili sana geliyorum ruhumla, varlığımla

Her şeyi göze alarak sende var olmaya,

Bahar yağmurlarında ıslanmaya geliyorum.


Evet, korkuyorum

Yasak bir kentin mayın tarlasında adım atmaktan,

Paramparça olup kan revan içinde uyanmaktan…

Evet, haklısın korkuyorum tüm acılardan,

Ama inan bana ağır değil hiç biri

Seni kaybetmek korkusu kadar…


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net