~~~~~~~~~~~~~~~

02 Ekim 2008

Hayata Kulak Verin

Bu sabah perdemi araladığımda güneşe merhaba dedim, penceremdeki serçeye bir parça yem, kapımda ki minik köpeğe süt ve sonra onların neşesine tanıklık ettim. Serçenin cıvıldayışına, köpeğin neşeyle kuyruk sallayışına ve güneşin en güzel renkleriyle tenime eşlik edişine…
Düşünmedim ruhumu paramparça eden acıları, ya da sırtımdaki hançerin sızını…
Düşündüğüm tek bir şey vardı bu yaşam yaşanmaya değerdi ve ben son damlasına kadar her anın tadını çıkarmaya kararlıydım. Bunun adına kimileri polyanacılık dese de benim oyun oynamaya değil, hayatı yaşayacak kadar zamanım var ve ben hayatı yeniden yaşamaya başladım. Oyun oynarsam bilirim ki her oyun son bulur ama hayatın her anını dolu dolu yaşarsam ve aldığım nefesin içimdeki titreşimini hissedersem bu hayat işte o zaman hayattır.

Beni tanıyanlarınız var ve devamlı hüzün içinde olduğumu bilirler şimdi ne oldu Hamiyet’e dediğinizi duyar gibiyim, hemen söyleyeyim kendi önümden kendimi çektim ve güneşin içime işleyişine izin verdim. Beni üzenleri mi? Beni üzenleri de Allah’a havale ettim. Aramızda bir anlaşma var onunla :) biliyorum ki ben uğraşmazsam o benim yerime her hesabı görecek, yani içim rahat :)
Hadi siz de deneyin ve kimseyle tartışmayın, kavga etmeyin ve kendinizi boşu boşuna bitirmeyin çünkü sizin yerinize birisi bunu düşünüyor hem de zerresine kadar.

Siz olur olmaz üzüntülerle vakit harcamayın ve hemen bugünden başlayarak yaşamı keşfe çıkın, güneşe bakın, kuşları dinleyin, yaptığınız iyiliklerin siz de yarattığı sevinçleri fark edin, mutlaka gülümseyin… Ve hayatın size fısıldadıklarına kulak verin…

Dilerim günleriniz kinden, nefretten, dertten, sıkıntıdan uzak geçsin…

Sevgi ve muhabbetlerimle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net