~~~~~~~~~~~~~~~

12 Ekim 2008

Güçlüyüm Artık Ey Hayat!

Bu gece yağmur yağıyor benim şehrime

Dost oluyor adımlarım yağmur tanelerine

Zamana sözüm yok

Zaten o, kınında durmayan bir kılıç misali

Sanki parçalıyor benliğimi...

Bu gece yağmur yağıyor bu nahoş sokakların izbeliğine

Karanlıklar doluyor yürüyüp gittiğim dehlizlere...

Bir kaç damla yağmur düşüyor saçlarıma

Bir eylül daha son buluyor bir kez daha

Tenim ürperiyor düşen damlalar dokundukça...

Gözlerimde birkaç anı

Sözlerimde bir donukluk

Dudaklarımda eskisi gibi kıvrımlar yok

Biraz mahzun

Biraz kırgın

Ve dalgın bakışlarım...

Adımlarımın nereye gittiğini bilmeden

Yürüyorum

Yalnız bomboş sokakları

Parkları, kaldırımları…

Tek tek yağmura teslim ediyorum


Hani bir masal gibi başlayan anıları...

Yas tutmuyorum artık

Sabahı olmayan gecelerime

Ya da avuçlarıma inen

Bembeyaz saç taneciklerime...

Hani acı olgunlaştırırmış ya insanı

Ben de sonunda olgunlaştım, güçlendim

Ve acının son damlasınıda içtim

Bir damla aşk şerbetiyle bir nisan sabahı...

Şimdi olgun, mağrur, biraz da dalgın

Bir enkaz dolaşıyor bu sokaklarda…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net