~~~~~~~~~~~~~~~

12 Ağustos 2008

Gelişim, Bitişimmiş

Sana ben

Benliğimde aşkının koru alev alev yanarken geldim


Nehirler doludizgin çağlarken geldim

En deli boranlara başkaldırıp

Ölümü bedenime yaren edip geldim

Bir küheylanın hızıyla dağları aşıp

Sadece senin olmaya geldim

Sana ben

Yağmurdan sonraki toprak kokusuyla geldim

Yeni filizlenen bir bitkinin baharla buluşması gibi geldim

Kardelenin karlar içindeki savaşını vererek geldim

Sana ben

Tanrıya olan inancım kadar güçlü bir inançla geldim

Sonra

Sonralar karıştı toprağımıza

Dayanamadın ellerimden akan kandamlacıklarına

Daha fazla direnemedin çekilen acılara…

Oysa

Oysa hani tüm acıları beraber karşılayacaktık


Karanlıkların içinde bir güneş

Ömür bahçemize bir gül olacaktık

Olmadı

Olamadı

Bu sevda üç günlük ömür kadar dayanamadı…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net