~~~~~~~~~~~~~~~

02 Ekim 2009

Doyulur mu Candaki Bu Cana

Özlemler biriktiriyorum sana
Her saniye devleşen sevgimle
Dur durak bilmeden
Çoğalıyorsun vücudu şehrimde
Eksik tüm parçalarım
Kırık dökük tüm yanlarım
Tamamlanıyor seninle
Sabahın çiğ tanelerine benziyorsun
Usulca işliyorsun yürek topraklarıma
Ve kapılarım
O açılmaz dediğim tüm kapılarım
Ardına dek açılıyor sevginle
Kırkikindi yağmurları gibi
Sırılsıklam ıslatıyorsun varlığınla
Gözlerimi açtığımda
Seni buluyorum
Kapattığımda yine sensin karşımda
Ellerim oluyorsun çoğu zaman
Bedenim oluyorsun
Çağlayıp taşıyorsun varlığımda
Gözlerim oluyorsun
Düştüğümde karanlığa
Sabrım oluyorsun
Acılara bulandığımda
Baharım oluyorsun
Buram buram karışıyorsun kokulara
Can oluyorsun
Kan oluyorsun
Benden öte bir ben olup
Sahip oluyorsun bana
Ey canıma can bildiğim yar
Toprağım sevdaya susuz
Ben sana
Söyle
Bu yürek doyar mı cancanına…

Hamiyet Akan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net