~~~~~~~~~~~~~~~

06 Mart 2009

Diğer Yarım

Bir masal şehrinin en güzel anında,

Yoklar seni aldı benden acımasızca…

Sevda lüks sayıldı,

Şu garip gönlümün ıssız sokaklarına…

Seni sana anlatamaya bile gücüm yetmezken,

Yüreğim mesken kaldı vedalara…

Mendilim yaren oldu,

Gözlerimin baharına…

Sen yoksun...

Bense...

Sözcükleri, heceleri parçalıyorum,

Yokluğunun kör karanlığında…

Yüreğimi dağlıyorum,

Aşkının ıstırabında…

Ve soruyorum seni

İsmi cismi belirsiz binlerce yıldıza…

Ne yıldızlar haber veriyor,


Ne söz geçiyor dolunaya…

Hayalini giyinip, giyinip

Çıkıyor karşıma…

Hayaline git demeye dilim varmıyor

Öylece bakakalıyorum mahzunca...

Anla yar, ne seni unutmaya gücüm yetiyor

Ne de bu yazgıyı sil baştan yazmaya…

Sözcükler yarım,

Dualar yarım,

Biz yarım…

Kendimi aramıyorum artık.

Çünkü sende kaldı

Benim diğer yarım…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net