~~~~~~~~~~~~~~~

18 Kasım 2009

Bir Sonsuzluk Hikayesi






Mevsimler savrulup, gökyüzü maviliğinden üryana büründüğünde grileşirdi dünya ve bir yürek ağlardı sessizce kuytularda. Bakamazdı yarınlara, sesi yetmezdi uzaklara. Bedeninden, ruhundan, yüreğinden kopup gidenleri alamazdı geri varlığına. Ondan kopan her parçayı hibe etmişti vefasızlığa.

Elinin ermediği, boyaların hakim olduğu, kimin neye kaim olduğunun belli olmadığı bu dünya denen muammaya güç yetiremezdi. Sadece yastıklar eşlik ederdi üşüyen gözyaşlarına.
Beden metruk bir şehir gibi darmadağınık kalıvermişken ortalarda, o yinede direnirdi bu zalimler diyarına.


Öyle ya, bu hayatın kapısına kendi gelmemişti, öyleyse nasıl çekip gidebilirdi! Elbette sabredecekti… Sabretti, yandı yıkıldı sabretti, öldü gömüldü sabretti, saçlar beyazladı, gözlerde fer kalmadı ama sabretti…

Ve bir gün sonsuzluk tüm güzelliğiyle ulaştı kapısına. İlk defa aydaki aksine gülümsedi şaşkınca, hayran kaldı tenindeki renklerin ışıltısına… Hızlıca koştu kumruların misafir olduğu penceresine, baktı gökyüzüne “ İşte, dedi. İşte yine mavi gökyüzü alabildiğine…”

Oradan oraya koşuşturup durdu. Sanki yaşıyordu hiç yaşamadığı çocukluğunu, sanki bedeni tadıyordu bebek masumluğunu ve hiç bırakmamacasına çekiyordu yüreğine sonsuzluğu… Artık biliyordu, sabır demek sonsuzluk demekti ve sabrın sonu selametti…

Hamiyet Akan
18.11.2009__12:47

13 yorum:

  1. Hoşgeldin canım...
    Hayırlı olsun yeni evin :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım sen de hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldınız aramızda görmekten mutluluk duyduk
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  4. Hoş buldum, ne güzel yalnız değilmişim burada :)teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hamiyet hanım,hoşgeldiniz umarım burada rahat edersiniz,ben sevindim sizi burada görmekten.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tufan Bey, inşallah... Ben de sizlerle olmaktan dolayı mutluyum.
    Sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  7. nermin19/11/09

    sevgili hamiyet hanım nerede olursanız olun sizi okumaktan büyük bir zevk alıyorum yeni adresinizde başarı ve mutluluk sizinle olsun
    saygı selam ile

    YanıtlaSil
  8. Adsız19/11/09

    canım merhaba, demekki blogcunun saçmalılarından sıkılmış olmalısınki buraya geldin :)
    iyiki geldin, hoşgeldin...
    hadi sarıl kalemine hamlet.baksana ne çok mürekkep birikmiş..
    baki selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Arkadaşım,
    Yeni sayfan hayırlı olsun. Nice güzel paylaşımlarda yine bizimle olacağına eminim.

    Sayfanı sayfama not ettim...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Nermin hanım, bilirim ki beni ilk günlerden beri okumaktasınız, ilginizden dolayı çok teşekkür ederim.
    Saygı ve selam bizden efendim.

    ---------------

    İsmini bırakmamışsın ama yorumunu okuduğumda bana "baki selamlar" diyen bir tek sevgili Büdü olabilir dedim :)

    Evet, blogcu. com kalitesini öyle bozdu ki orada daha fazla duramazdım.
    Artık buradayız, hadi hayırlısı bakalım :)


    ---------------

    Sevgili Gülnaz, teşekkür ederim. Elbette kalem aşığı olan bizler yola devam edeceğiz yılmak yok. Sevgilerimle arkadaşım...

    YanıtlaSil
  11. Adsız20/11/09

    merhaba belki beni hatirlarsiniz blogcudan sonsuzruh adli blogcunun sahibiyim...sizi burda görmek güzel...

    ben kötü bisey yaptim habriniz ola, bu yazinizin basligini blog yaptim affiniza ve bilginize..

    sevgiler yüreginizin sesi dinmesin hic...

    YanıtlaSil
  12. Adsız20/11/09

    yorumu yazdigimi saniyorum ama sanirim gelmedi,
    tekrar yaziyorum...

    blogcudan sonsuzruh.blogcu.comun sahibiyim ben

    bende ordaki arsivimi tasidim hepsini baska baslik altinda ve sizin bu yazinizin ismiyle bi sayfada topladim...

    sizin ve diger arkadaslarin burada olmasina sevindim hosgeldiniz

    habersiz aldim haber ediyorum affiniza bilginize yürek sesiniz dinmesin hic..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sonsuzruh hoş geldin...
    Elbetteki yapabilirsin :)
    Senin de taşınmana sevindim.

    Biraz rahatsızlandım bu nedenle bloga bakamadım, yorumunu geç onaylıyorum kusura bakma...

    Benden de sevgiler...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net