~~~~~~~~~~~~~~~

02 Eylül 2008

Bir Rüya

bugün hava serin

biraz da hastayım galiba

sende uzaksın ya bana


daha bir ağır geçiyor günler

ilaçlarım yine sıralanmış


beni bekliyorlar masanın bir ucunda

doktorlara bakarsan


içmeliymiş o renk renk kutulardakini

çare olacaklarmış derdime

sence çare olurlar mı dersin


içimde kanayıp duran yaralara da

bugün dedim ya


hava biraz serin ya da benim içim ürperiyor

gözlerimden sanki bir pınar çağlıyor


ılık ılık akıp gidiyor yanaklarımdan

kimseler görmesin diye


yine köşe bucak saklanıyorum

sesim duyulmasın diye


yine yastıkları kapatıyorum yüzüme

avazı çıkmaması için


taş basıyorum yüreğimin üzerine

ben gecelere geceler bana yaren

gündüz eyledik her saati uyku yok gözlerde

özlemleri harmanlayıp duruyorum gönül teknemde

ama bir selam gönderecek martı bulamıyorum ne garip

sanki yakamozlarda terk etmiş denizin mavi sularını

mehtaba bakınıyorum o bari kalsa benimle

dokunsa acıyan yanıma


yine bürünse hayaline

bir avuntu olsa gönlüme

ama o da yavaşça saklanıyor


bulutların o simsiyah iç karartan yanına

dert ortağım mısralarım bile kaçar olmuşlar benden

anlıyorum ki yalnızım


tek başınayım şu zifiri karanlıklarda

ben hep yalnızmışım aslında


yalnızlığım ulaşmış ayyuka

kandırmışım kendimi


var sanmışım yokları

meğer hep şahitlik etmişim


en acı firaklara

inanmışım


inanmak istemişim koskoca yalanlara

günler kavrulurken baharında

ben kendimce çiçekler dermişim gönül bağımda

sahteymiş mutluluklar


bir oyunmuş hayat denen muamma

şimdi hazana döndü tüm mevsimler


yapraklar düşüyor sokaklara

dökülen sadece yapraklar değil

ömrümde düşüyor sokak ortalarına


eziliyorum ayaklar altında

kaybolup giden aksimi arayacak değilim aynalarda

tini saran gücüm tükendi


gücüm yok dermanım yok

bilirim bir rüya gördüm


ama uyanacak kadar


bu bedende can yok

Hamiyet Akan


2 yorum:

  1. Adsız9/1/10

    Uyanacak kadar takati ve canı olmayan bedende görülen bu rüyayı anlatan kaleme ve yüreğe selam ve saygılar sunarım.

    Güzel bir paylaşımdı emeğinize sağlık.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

    YanıtlaSil
  2. Keşke yürekler böylesine yorulmasa...

    Recep Bey, ben teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net