~~~~~~~~~~~~~~~

25 Kasım 2009

Bayram Geldi Kapıya, Gülümsüyor Tüm İnsanlara





Keşke tüm insanlarda

Gülümseyebilse bayramlara…



Ama maalesef ki

Kiminin gözleri yollarda

Gelmeyecek olsalar da

Bekliyor evladını, eşini, dostunu

Bir huzur evinin soğuk camında…



Kiminin çaresizliği halka gibi boynunda

Bayramlığı yırtık bir urba

Yatıyor bir sokağın köşe başında

Ya da bir bankamatiğin soğuk taşında…



Kimi kaybetmiş evladını

Üzüntüsü koynunda

Gözyaşlarını evladı diye sarıyor bağrına

İsyanı dağları aşıp ulaşıyor ayyuka...



Minicik bir yürek

Sarılmış bir mezar taşına

Ana ben geldim diyor

Kalkta öpeyim elini şuracıkta...



Bir baba, cebindeki üç kuruşa bakıp

Ne alacağını şaşırıyor yuvasına

Adı bayram ya

Nasıl olsa bir hal çaresi bulunur diyor usulca…



Çare bulunur mu bilmem sayısız nice acıya

Ama işte yine yaşanacak bu bayramda

Kiminin mutluluğu, kiminin acısıyla…



Dilerim tüm bayramlar gelirken

Mutluluğu sürükleyerek gelsin peşi sıra

Ve yaşatmasın Mevlâm acıları hiçbir kula…


Hamiyet Akan

25 Kasım 2009_14:38



Herkesin bayramını
en içten dileklerimle kutluyorum.


HAYIRLI BAYRAMLAR

Sevgi ve muhabbetlerimle…

14 yorum:

  1. Göksel25/11/09

    Gönlünüzce bir bayram geçirmeniz temennisiyle mutlu kalın.

    YanıtlaSil
  2. sevgili Hamiyet elinin değdiği her yer huzur yayıyor :)
    burasıda muhteşem olmuş...
    hayırlı uğurlu olsun canımcım...
    şiirin ise realitenin ta kendisi ve çok çok güzel...
    sana ve tüm sevdiklerine hayırlı huzurlu nice bayramlar dilerim...
    sevgiyle...

    Sedencik

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sedenciğim canımcım, hoş geldin. Dün senin blogdaydım yorum yazayım bayramını kutlayayım dedim, blogcu sistemi kabul etmedi inatla giriş yapın deyip durdu, ben de dedim giriş yapmayacağım ama yorumumu yollayacaksın :)defalarca gönder tuşuna bastım ama olmadı. Anlayacağın yorum gitmedi, blogcunun saçma sistemi kazandı. Yorum cebimde evime geri döndüm ama tekrar deneyeceğim vazgeçmek yok :)
    Şimdi senin yorumunu görünce öyle mutlu oldum ki, teşekkürler canımcım... Ben de sana ve tüm sevdiklerine çok güzel bir bayram diliyorum. Hayırlı bayramlar...
    Sevgilerimle...

    _____________________

    Teşekkürler Göksel, inşallah tüm insanlar gönüllerine göre huzur ve mutluluk içinde geçirsinler bayramı...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu, huzurlu,sevilenlerle birlikte sıcacık geçecek bayramlar diliyorum tüm insanlığa.

    Sevgili arkadaşım, çocuk sevincindeki bayramlardan olsun senin bayramında...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Gerçek duyguların yalın haliyle, etkileyici bir kalemden dökülüşü..
    Ziyaretiniz olmasaydı bundan mahrum kalacaktım..
    Ben de size tüm günlerinizin bayramı aratmamasını diliyorum sevgili Hamiyet..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve çok anlamlı idi,teşekkür ederim.
    Bayramınızı kutlar sağlık ve afiyetler dilerim sevgili hamiyet hanım,her şey gönlünüzce olsun.
    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Adsız26/11/09

    MERHABA ARKADAŞIM ,GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN TÜM SEVDİKLERİNLE NİCE GÜZEL BAYRAMLARA İNŞALLAH.
    (YENİ BLOĞUN HAYIRLI OLSUN)SEVGİ İLE KAL.

    YanıtlaSil
  8. Adsız27/11/09

    bayramınızı en içten dileklerle kutlarım,bayramın hayırlara vesile olmasını temmeni ederim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Adsız27/11/09

    bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,hayırlara vesile olmasını temmeni ederim..sevgiler..
    kayipsehirler.com

    YanıtlaSil
  10. Adsız27/11/09

    önce son mısraya amin diyerek başlıyorum sevgili hamiyet...koca bir amin.
    okudum tekrar tekrar.buna hakkın yok.bu kadar dokunmasan yüreğimize olmazmı.her okuyuşumda kan değiştim,ağır geldi içime.sabahında el öpmeyi hayal ettiğim bir bayram arifesindeyim yine.bundan öncekilerde olduğu gibi olacak bu bayramda,hiç...
    daha fazla yazmak istemiyorum sevgili hamiyet.aslında yazamıyorum biliyormusun.koca bir yumru takıldı sanki bağazıma,yutkunamıyorum..
    Allah'a emanet ol..
    büdü

    YanıtlaSil
  11. Gülnaz Hasköy27/11/09

    Hayırlı Bayramlar güzel arkadaşım. Mutlu ve umutlu nice bayramlar sevdiklerinle...

    Gülnaz...

    YanıtlaSil
  12. Adsız28/11/09

    Bu melodi...
    Biraz daha dinlersem eğer hiç iyi olmayacak başlayacağım ağlamaya..
    Bir hayli zaman oldu ablacım halini hatrını soramayalı..Umarım her şey yolundadır..Umarım iyisindir..
    Yaklaşık bir aydır uzak kaldığım blog sayfalarında eski tadı bulamadım...Her şey değişiyor...İnsanlar da...Ben de...
    Öyle güzel satırlar dökülmüş ki yüreğinden kalemine...
    Yeni adresin hayırlı olsun...
    Umut kokan yazılarla konuk olursun umarım dost gönüllere..
    Allah'a emanet ol ablacım...

    YanıtlaSil
  13. Sevgili arkadaşlarım, her birinize teşekkür ederim ve dilerim ki tüm hayatınız bayram olsun, umut olsun, mutluluk dolsun.
    Bayramınız mübarek ola...
    Sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  14. Adsız30/11/09

    nice mutlu,huzurlu bayramlara..sevgiler..

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net