~~~~~~~~~~~~~~~

06 Ekim 2009

Ne Sözler İşittim




Ne sözler işittim
Söyleyenin dilindeydi rengi
Alı alına, moru moruna geçti…

Ne sözler işittim
Değiştirdi sahibinin suretini
Gözlerim bakmaktan çekindi...

Ne sözler işittim
Gözlerimin önünde kaybetti değerini
Kefenleyip verdim toprağa
Bir gece vakti…

Ne sözler işittim
Kokusu oldukça keskindi
Sızladı burnumun direği
Günlerce sızısı geçmedi…

Ne sözler işittim
Sadece üzeri boyanıp süslenmişti
İçi bazalt kadar siyaha kesmişti
İçini gördüğümde kaçmak gerekti…

Ne sözler duymak istedim
Hiçbir zaman kulaklarım işitmedi
Yürek bekledi
Günleri aylara, ayları yıllara ekledi…

Ne sözler işittim
Artık önemini yitirmişti
Anlamsızdı, vakti zamanı geçmişti…

Ve

Ne sözler işittim
İşitirken gördüm filizlerini
Her gün taze tomurcuklar verdi…

Ne sözler işittim
Açılmaz kapıları delip geçti
Ulaşıp buldu yüreğimin en gizini
Tam on ikiden vurdu hedefi...

Ne sözler işittim
Diyardan diyara götürdü beni
Unutturdu hem geçmişi hem geleceği…

Ne sözler işittim
İçime doldurdu çocuk sevinçleri
Aynadaki kendime gülümsetti
Savurdu içeme renk renk gülleri…

Ne sözler işittim
Her gün bir başka anlam buldu değeri
Katlandıkça katlandı devleşti güzelliği…

Ne sözler işittim
Tadı baldı şerbetti
Gönül defalarca duymak istedi…

Öyle sözler ki
Doymadı bu yürek
Doymayacak devirse de seneleri...

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net