~~~~~~~~~~~~~~~

20 Eylül 2009

Benden Öte Bir Sen Var İçimde

Kelâmın tükendiği noktayım ey sevgili
Başladığım yerde tüketiyorum sanki kelimeleri
Bir türlü bulamıyorum seni anlatacak doğru cümleleri
Ya şairliğim alındı elimden
Ya da tüm ilham perileri kaçıp gittiler benden
Anlatamıyorum
Gözlerimle gördüğüm her şeye seni yüklerken
Duyduğum her seste sesin çınlarken
Buram buram kokun içimi tavaf ederken
Anlatamıyorum
Bu benlik seninle çağlayıp coşarken
Hâlbuki anlatmak istiyorum
Koca şehrin ortasında bile
Yemyeşil ormanların kokusunu hissettiğimi
Kuraklığın bitip yağmurlarınla yeşerdiğimi
Bahar kokularını getirip ruhuma nasıl serdiğini
Anlatmak istiyorum
Zaman denen şeyi nasıl bir kenara itiverdiğini
Akreple yelkovana savaş açıp
Beni yüreğine hızla çekişini
Anlatmak istiyorum
Yüreğimin yüreğinle sevişmelerini
Avuçlarıma yıldızların dolduğu o doyumsuz geceleri
Hayalinle hemhal olduğumdaki o hisleri
Anlatmak istiyorum ey sevgili
Bedenimin her hücresindeki izlerini
Alay etme, gülme sakın bana
Bil ki yaptığım tüm maymunluklar sana
Biliyorum karışıyor elim ayağıma
Gevezeliğimde tutuyor ardı ardına
Beklide saçmalıyorum çokça
Ama ne olur anla
İlk defa karşılaşıyorum
Böylesine güzel bir coğrafyayla
Üryana mı bürünmeli
Yoksa sıkı sıkı giyinmelimi
Bilemiyorum
Sadece yaşıyorum doyumsuz bu iklimi
Ve yaşatmaya çalışıyorum
Yaşanabilecek en güzel günleri….


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net