~~~~~~~~~~~~~~~

16 Ağustos 2009

Huzur Bahçesi

Baharlar yaşıyorum alabildiğine
Umut saçıyorum rengarenk
Uzanmışım yemyeşil kırlara gülümsüyorum
Kulağımda sevgi fısıltıları
Çığlık çığlığa yükseliyor adeta
Dansın en güzeli gerçekleşiyor kollarında
Yüzüme yayılan bir gülümsemenin etkisi
Aydınlatıyor dört bir yanımı
Ellerin yanaklarıma dokunan bir meltem esintisi
Dokunduğu yeri yakıyor
Ateş parçası yüreğim, akıyor sana doğru
Çağlayan bir şelalenin saflığıyla…
Zamanların en güzeli, aşkın zirvesi
Son zamanların Aslı'sı Kerem'i
Kucağımıza serilen bir bahar ışıltısı
Ömrümüzün aşk defterine attığımız
Son imza...
Ve evetlerle perçinlenen bir aşk
Aşka can veren iki ruh, iki beden
Ve onları sarmalayan güçlü bir büyü
Etrafa yayılan sevda öyküsü
İstiyorsa dolaşsın dilden dile
İbret olsun tüm âleme
Evet, evet duysun tüm dünya
İşte haykırıyorum
Seni seviyorum
Tüm hücrelerimle
Ruhumla, bedenimle
Seviyorum seni her şeyimle..
Koca dünyaya sığdıramadım ki
Sığdırabileyim seni
Şu küçücük avuç kadar yüreğime
Dizginleyemiyorum yüreğimi
Anlatamıyorum sana olan sevgimi
Edebiyatım yarım

Boynu bükük bakıyor öylece sayfalara
Gönül dolanıyor bir meltemle diyardan diyara
Bağ-ı cennetin gülleri derilirken avuçlarımda
Ben yudumluyorum huzuru damla damla
Huzurum, ruhum iyi ki varsın
İyi ki benimsin, iyi ki seninim…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net