~~~~~~~~~~~~~~~

02 Nisan 2009

Bu Ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Şamar gibi,
Yüzüme çarptı gerçeklerim.
Şaşırdım;
Kimim, ben neyim!
Aynada gördüğüm,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Zehir gibi,
İçime işledi gözlerim.
Sustum,
Kör düğüme döndüm.
Dudakları lal olan,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Mey gibi,
Kendimde değildim.
Sızdım,
Köşe başına terk edildim.
Zemheride üşüyen,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
İdam gibi,
Asılı kaldı ümitlerim.
Kaçtım,
Görmek istemedim.
Parçalara dağılan,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Hallac gibi,
Lime lime edildim.
Kanadım,
Acımı sineme çektim.
Kana bulanan,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Su gibi,
Aktı yüreğimden sevgim.
Çağladım,
Sevdayı yudum yudum içtim.
Akıp kaybolan,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Ateş gibi,
Yaktı bedenimi alevlerim.
Yandım,
Bir anda küle döndüm.
Savrulup giden,
Acaba ben miyim?

Bugün,
Kendimle yüzleştim.
Gece gibi,
Karanlıktı benliğim.
Korktum,
Kapandı gözlerim.
Sonsuzluğa uğurlanan,
Acaba ben miyim?

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net