~~~~~~~~~~~~~~~

03 Mart 2009

Keşke

Keşkelerle süslenen bir sevdanın
Satır aralarında nefes alıyorum
Ve büyük bir acıyla “keşke” diyorum
Keşke yasemin koksaydı bu sevda
Denizin yakamozları düşseydi avuçlarımıza
Kırkikindi yağmurları yağsaydı yudumladığımız aşka
Islansaydık doyasıya, boydan boya
Gelen yağmur
Rahmet olsaydı
Bereket olsaydı
Tedariksiz yakalanmış olsak da
Ab-ı hayat olsaydı hayatımıza
Sardunyalar sarsaydı
Sevda balkonumuzun kenarlarına
Sen sardunyalara bakarken
Ben seni izleseydim hayranlıkla
Sonra uzansaydı ellerimiz yıldızlara
Getirseydik en parlak ışığı olanı dünyamıza
Karanlıklardan bürünüp üryana
Mavi bir gömlek gibi
Gökyüzünü geçirseydik varlığımıza
Uzanıp yemyeşil kırların bağrına
Mavi mavi hayaller kursaydık ardı ardına
Dudaklarımıza mühür yerine
Buseler kondursaydık doyasıya
Sen aşkı fısıldarken kulaklarıma
Ben bitiremediğim şiirlerimi okusaydım sana
Sonra tüm suskunlukları avuçlayarak
Susup, kaybolsaydım
Misket gözlerinin kuytularında
Sen suskunlarımı dinleyip
Söylemediklerimi haykırsaydın çığlık çığlığa
Masallar anlatsaydın
“Böyle kalmayacak” diye fısıldayan
Tutup götürseydin korsan bedenimi
Huzurun sonsuz limanına
Eşlik etseydik
Kum taneciklerinin dansına
Sen, ben olsaydın benden fazla
Ben, sana bürünseydim boydan boya
Ve gözlerimizi kapatsaydık
Huzurun kollarında...


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net