~~~~~~~~~~~~~~~

14 Aralık 2008

Seni Buldum

Her yer soğuktu,
Yüreğim buz tutuyordu,
Ve ben seni buldum…

Hazan yaprakları yerlere dökülürken,
Akrep yelkovana küsmüşken,
Avuçlarımdan kandamlacıkları akarken,
Seni buldum…

Baktığım aynadaki yüzüm solarken,
Anlamsız zamanların koynunda uyurken,
Yüreğim avare dolaşırken,
Seni buldum…

Hicran yüreğime yara olmuşken,
Hasretin közleri ciğerimi dağlarken,
Talihsizlik kader diye yazılmışken,
Seni buldum…

Reçetemsi rumuzlara kızgınken,
Hecelere küsüp, gönlümü dağlarken,
Yüreğim zillete düşürülmüşken,
Seni buldum…

Acılar gönül evimde demlenirken,
Gözyaşları tane tane dökülürken,
Ve yüreğim pare pare bölünürken,
Seni buldum…

Sevda çiçeklerim kurumuşken,
Saçlarıma aklar dolmuşken,
Gülücükler yüzümde tükenmişken,
Seni buldum…


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net